دانلود کتاب Oxford Practice Grammar Basic

14,143

دانلود کتاب Oxford Practice Grammar Basic

 

پس از بادگیری واژگان برای ایجاد ارتباط بین لغات و انتقال مفهوم درست به مخاطب نیاز به آشنایی با قواعد و اصول جمله سازی آن زبان داریم. به جرعت میتوانیم بگوییم گرامر هر زبان مانند واژگان آن زبان مهم و ضروری است و نمیتوان این دو را از هم جدا کرد. همچنین به دلیل گستردگی قواعد هر زبان فراگیری آن بدون اصول و قاعده خاص عملا غیر ممکن است و باید روشی برای یادگیری تعیین شده باشد تا این قواعد برای همیشه در ذهن نقش ببندد. برای یادگیری اصولی و از ابتدایی ترین مباحث کتاب Oxford Practice Grammar Basic پیشنهاد میگردد.

 

سری کتاب های Oxford Practice Grammar یکی از مطرح ترین منابع آموزشی برای یادگیری و تقویت گرامر زبان انگلیسی است که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته دستور زبان مورد برای کسب آمادگی در آزمون های بین المللی نظیر KET, PET,FEC,CAE,CPE, TOEFL, IELTS آموزش می دهد. این سری از کتاب ها شامل تمرین های فراوان گرامری برای افزایش مهارت و اعتماد به نفس می باشد. هر درس با توضیح کوتاهی از گرامر آغاز می شود و در ادامه با توجه به توضیحات ارائه شده تمرین هایی در اختیار زبان آموز قرار خواهد گرفت. در پایان کتاب نیز پاسخ تمارین ارائه می شود.

 

کتاب Oxford Practice Grammar با استفاده از روشهای نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را در سه سطح Basic، Intermediate و Advanced آموزش میدهد. سطح Basic این کتاب برای زبان آموزان مقاطع Elementary و Pre-Intermediate مناسب است. همانطور که از نام کتاب پیداست شما با تمرین ها و جملات این کتاب به صورت تدریجی مطالب را یاد خواهید گرفت.

 

ویژگی برجسته این کتاب :

شامل 109 درس
همراه با تست پس از پایان هر بخش
حاوی قوانین گرامری و مثالهای متعدد
تمرینهای متنوع و مفید با Answer Key
همراه با سی دی آموزشی
قابل استفاده به صورت خودآموز

با مطالعه سطح Basic این مجموعه، گرامر مربوط به مباحث زیر را فرا خواهید گرفت:

زمان حال
گذشته و آینده
جمله سازی و ساخت سئوال
افعال کمکی modal
اسمها، ضمایر و حروف تعریف a/an و the
صفت و قید
افعال
حروف اضافه
جملات شرطی و نقل قول

 

در پایان کتاب کلید و پاسخنامه تمامی تمرینها و تستها و سوالات موجود است. علاوه بر این تستی با عنوان Exit test  نیز به عنوان امتحان پایانی وجود دارد که می توانید با کمک آن کلیه مطالب کتاب را مرور کرده و خود را بسنجید و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید.

اطلاعات دانلود Oxford Practice Grammar Basic

دانلود Oxford Practice Grammar Basic Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
345 مگابایت
دانلود Oxford Practice Grammar Basic Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
193 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.