دانلود کتاب Common Mistakes in English

15,367

دانلود کتاب Common Mistakes in English

 

راز بزرگ در زندگی هر زبان شناس بلند پروازی زمانی کشف میشود  که دیگر اصلا نمی تواند پنهان شود‌. شما باید به چشم اشخاص نگاه کنید، نفس عمیقی بکشید و با دشمن خود روبه رو شوید: جدول افعال!

بیشتر زبان آموزان درباره ی احساسات وحشت و کلافگی صحبت میکنند  که نمیتوانند بر آن ها غلبه کنند: وقتی با لغاتی روبه رو می شوند که مانند یک ارتش از کدهای مبهم جلویشان صف کشیده اند.

گرامر یک بار اضافی نیست، یک سیستم پشتیبان است نه یک سیستم خارجی. اگر شما گویشور بومیِ هر کدام از زبانهای اروپایی یا انگلیسی باشید، وجوه مشترکی برایتان وجود دارد

مهم ترین نکته برای تبدیل گرامر به یک پشتیبان و نه یک بار اضافی این است که از آن نقطه ی زمانی آگاه باشید‌ که برای مطالعه ی قوانین منطقی است. من بر این باورم که مطالعه ی خود قانون برای کسی فایده ای ندارد، و این که هر چه بافت بیش تری به آن اضافه کنید، مفیدتر خواهد بود.

 

خطاهای رایج زبان انگلیسی با نام اصلی Common Mistakes in English  یکی از پرطرفدارترین کتاب ها در عرصه یادآوری خطاهای زبانی است. یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که زبانشان نزدیک به انگلیسی نیست، مانند زبانهای آسیایی و به ویژه فارسی همواره با مشکلاتی از قبیل رعایت نکردن نحوه ی صحیح قرار گیری ترتیب کلمات، نحوه ی پرسیدن سوالات، استفاده از حروف تعریف معین و نامعین، افعال بی قاعده و چندین اشکال زبانی دیگر می باشد که در این کتاب به آنها مفصل پرداخته شده است. با خواندن این کتاب قدرت نوشتار و همچنین نحوه ی صحیح گفتار خود را تقویت خواهید کرد و مانند یک امریکایی بومی (Native) قادر به استفاده از زبان انگلیسی خواهید بود.

 

در این کتاب Common Mistakes in English   که داراي ويژگي هاي زير ميباشد را در ادامه میخوانید:

 

  • در قسمت اول که داراي پنج بخش است در مورد کاربرد حروف اضافه،اشتباه در کاربرد اسم مصدر،اشتباه در کاربرد زمان ها،مثال هاي گوناگون و اصطلاحات غير انگليسي بحث شده است. نکته ي مهمي که حائز اهميت اين است که نويسنده ي اين کتاب،اکثر مطالب کتاب را به زبان ساده و همراه با استدلال بيان شده است.
  • قسمت دوم اين مجموعه شامل دو بخش می باشد.در اين قسمت در مورد حذف حروف اضافه همراه با مثالهاي گوناگون توضيح داده شده است.
  • قسمت سوم اين مجموعه شامل چهار بخش می باشد و در مورد حروف اضافه غير ضروري،حروف تعريف غير ضروري،کاربرد مصدر بحث ميکند.
  • قسمت چهارم که شامل دو بخش است مربوط به اشتباه در تعيين جاي کلمه ها و اشتباه در تعيين جاي فاعل می باشد.
  • در قسمت پنجم مجموعه در مورد اشتباهات رايج در کاربرد حروف اضافه،افعال،قيود،صفات،اسم ها،اعداد و اجزاي کلام بحث شده. در اين مجموعه هرجا لازم بوده نمونه سوالاتي به عنوان خودآزمايي ارائه شده است.

 

هدف کتاب حاضر شناسايي اشتباهات معمول دانش آموزان، کلماتي که اشتباه استفاده کرده اند و چگونه از اشتباهات اجتناب کنند. کتاب حاضر شامل بيش از 550 اشتباهات معمول، فهرست و خلاصه نکات دستوري به همراه افعال نامنظم در تمامي اشکال است.

اطلاعات دانلود Common Mistakes in English

دانلود Common Mistakes in English Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
78 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.