دانلود کتاب Oxford Practice Grammar Intermediate

1,350

دانلود کتاب Oxford Practice Grammar Intermediate

 

از دیدگاه ما، زبان انگلیسی همانند کلیدی است برای گشودن درهای موفقیت در زمینه های مختلف کاری، تحصیلی و سایر جنبه های زندگی فردی و اجتماعی تان.

زبان انگلیسی، زبان بین المللی برقراری ارتباط است. طبق آمارهای رسمی، حدود ۲۰% از کل جمعیّت کره زمین (۵/۱ میلیارد نفر از ۵/۷ میلیارد نفر) به زبان انگلیسی صحبت می کنند. همچنین قابل ذکر است که در دنیا، زبان رسمی اوّل ۶۷ کشور و زبان رسمی دوّم ۲۷ کشور انگلیسی می باشد.

 

زبان انگلیسی به شما کمک می کند هر مهارتی را بهتر یاد بگیرید. یادگیری و کارکردن موثر با نرم افزارها و اپلیکیشین های مختلف چه در بعد شغلی و تحصیلی (حرفه ای) و چه در بعد زندگی شخصی مستلزم دانستن زبان انگلیسی است.

 

این کتاب پرطرفدار از سری کتاب های Oxford Practice Grammar یکی از مطرح ترین منابع آموزشی برای یادگیری و تقویت گرامر زبان انگلیسی است  که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته دستور زبان مورد برای کسب آمادگی در آزمون های بین المللی نظیر KET, PET,FEC,CAE,CPE, TOEFL, IELTS آموزش می دهد. این سری از کتاب ها شامل تمرین های فراوان گرامری برای افزایش مهارت و اعتماد به نفس می باشد. هر درس با توضیح کوتاهی از گرامر آغاز می شود و در ادامه با توجه به توضیحات ارائه شده تمرین هایی در اختیار زبان آموز قرار خواهد گرفت. در پایان کتاب نیز پاسخ تمارین ارائه می شود. به همراه هر سطح یک CD نرم افزار دربردارنده تمارین بیشتر در اختیار زبان آموز قرار می گیرد.

 

کتاب Oxford Practice Grammar با استفاده از روشهای نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را در سه سطح Basic ،Intermediateو Advanced آموزش میدهد. سطح Intermediate این کتاب برای زبان آموزان مقاطع Intermediate و Upper-Intermediate مناسب است.

ویژگی مهم این کتاب را در ادامه بخوانید :

نام نویسنده: John Eastwood
شامل 153 درس
حاوی قوانین گرامری و مثالهای متعدد
همراه با تست پس از پایان هر بخش
تمرینهای متنوع و مفید با Answer Key
همراه با سی دی آموزشی
قابل استفاده به صورت خودآموز

 

: با مطالعه سطح این مجموعه، گرامر مربوط به مباحث زیر را فرا خواهید گرفت

کلمات و جملات، افعال، زمانهای حال، گذشته، حال کامل، ماضی بعید و آینده، ساخت سئوال و جملات منفی، افعال کمکی modal، افعال مجهول، استفاده از infinitive  و gerunds، صفت ها و قیدها، حروف اضافه، فعل همراه با حروف اضافه و قید، نقل قول، جملات شرطی و wish و کلمات ربطی

 

در پایان کتاب کلید و پاسخنامه تمامی تمرینها و تستها موجود است. علاوه بر این تستی با عنوان Exit test  نیز به عنوان امتحان پایانی وجود دارد که می توانید با کمک آن کلیه مطالب کتاب را مرور کرده و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید.

اطلاعات دانلود Oxford Practice Grammar Intermediate

دانلود Oxford Practice Grammar Intermediate Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
345 مگابایت
دانلود Oxford Practice Grammar Intermediate Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
193 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.