دانلود کتاب Advanced Grammar in Use

4,948

دانلود کتاب Advanced Grammar in Use

 

اگر از آن دسته عزيزاني هستيد که با وجود داشتن دايره لغت خوب باز هم نمي توانيد انگليسي صحبت کنيد يکي از دلايل اين امر نداشتن اطلاعات کافي از ساختارهاي زبان انگليسي است . براي رفع هميشگي اين مشکل مي توانيد از سري کتاب هاي Grammar in use استفاده کنيد.

این مجموعه کتب توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده‌ شده و می‌شود. با استفاده از این کتاب می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را بیابید، ابتدا درباره‌ی گرامر بخوانید و سپس تمرین کنید، توانایی درک مطلب خود را بالا برید، از تمرین‌های اضافه‌ی موجود در انتهای کتاب برای یادگیری بیشتر استفاده کنید.

مجموعه فوق کتاب هاي گرامري خود را در دو لهجه بريتيش و امريکن چاپ کرده است که اين خود يکي از مزاياي اين مجموعه است. اگر قصد آمادگي براي آزمون آيلتس را داريد مي توانيد از مجموعه بريتش شامل ( Essential Grammar in use, English Grammar in use, Advance Grammar in use)

و در صورتي که هدف شما آمادگي براي تافل است يا مي خواهيد انگليسي را به لهجه امريکايي آن صحبت کنيد از سري امريکن اين مجموعه شامل ( Basic Grammar in use, Grammar in use Intermediate, Advance Grammar in use) استفاده کنيد.

ساختار کتاب به شيوه ايست که در هر درس يک صفحه به آموزش گرامر پرداخته و درصفحه مقابل با ارايه تمريناتي در خصوص مطلب آموزش داده شده يادگيري را در ذهن شما نهادينه مي کند و ارزيابي از مطالب تدريس شده خواهد بود.

این کتاب پرفروشترین کتاب گرامر در جهان است و میلیون ها زبان آموز را در یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مکالمه کمک کرده است‌ و در بسیاری از آموزشگاه ها برای تقویت لهجه آمریکایی در زبان آموزان توصیه و پیشنهاد میگردد.

ویژگی های این کتاب مانند سطح دیگر شامل موراد زیر است:

  • 100 درس
  • حاوی قوانین گرامری و مثالهای متعدد
  • تمرینهای متنوع و مفید با Answer Key
  • همراه با سی دی آموزشی
  • قابل استفاده به صورت خودآموز

 

با مطالعه کتاب Advanced Grammar in Use، گرامر مربوط به مباحث زیر را فرا خواهید گرفت:

Tenses, the future, modals and semi modals, linking verbs, passives, questions, verb complementation, reporting, nouns, articles, determiners, quantifiers, relative clauses, participle clauses, pronouns, substitutions, and ellipsis, adjectives and adverbs, adverbial clauses and conjunctions, prepositions, organizing information

 

در پایان کتاب کلیه نکات گرامری مطرح شده در آن سطح تحت عنوان grammar reminder جمع آوری شده است. علاوه بر آن تمرینات اضافی همراه با کلید نیز در آخر کتاب برای تمرین بیشتر تعبیه شده است.

اطلاعات دانلود Advanced Grammar in Use

دانلود Advanced Grammar in Use Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
95 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.