دانلود کتاب Collins English for Exams Speaking for IELTS

5,854

دانلود کتاب Collins English for Exams Speaking for IELTS

 

آزمون آیلتس (IELTS) یک سیستم سنجش بین‌المللی زبان انگلیسی است که 4 مهارت زبانی داوطلب (Listening، Reading، Writing و Speaking) را می‌سنجد و سپس نمره‌ای کلی از 0 تا 9 را به عنوان نتیجه اعلام می‌کند. نمره این آزمون نشان‌دهنده سطح مهارت و چیرگی داوطلب در زبان انگلیسی است و هر نمره نشانگر سطح خاصی از مهارت مثل intermediate یا advanced است. این آزمون در کل به دو نوع عمومی (General) و آکادمیک (Academic) تقسیم می‌شود که نوع آکادمیک بیشتر برای دانشگاه ها مورد نیاز است. کسب نمره مورد نظر در این آزمون علاوه بر داشتن دانش زبانی کافی، ملزم به دانستن نکات ضروری آزمون آیلتس هم هست که این مهارت تنها با در اختیار داشتن منابع مناسب قابل دستیابی است.

 

مجموعه های خودخوان آزمون آیلتس مجموعه Collins یکی از کامل ترین و بهترین ها می باشد. Collins چندین کتاب در زمینه آزمون آیلتس منتشر کرده است.

کلیه کتاب های Collins دارای تمرین می باشند و پاسخ های آنها را می توانید در انتهای کتاب ها پیدا کنید. کتاب حاضر همراه با فايل صوتي (شامل مصاحبه و practice exercises) جهت آمادگي زبان آموزان در آزمون IELTS در سطح B1 و بخش speaking مي باشد. اين کتاب استراتژي هاي مربوط به کسب نمره بالا در آزمون و فرصت آشنايي با انواع سوالات، واژگان و گرامر در بخش speaking را تحت پوشش قرار مي دهد. تمرين هاي موجود در کتاب از منابع واقعي تهیه شده و بخش مربوط به exam tips ، test practice و pronunciation exercises نکات کليدي و ضروري و تمرين هايي را در راستاي تقويت لهجه بريتانيايي و تقويت مهارت گفتاري جهت آمادگي براي آزمون ارائه مي دهد. مجموعه حاضر براي کار در کلاس و self-study مناسب مي باشد.

انتشارات «کالینز» (Collins) که یکی از ناشران مهم و پیشتاز در زمینه انتشار کتاب‌های آمادگی آزمون است، قبلا مجموعه کتاب‌های محبوب آمادگی آزمون آیلتس با عنوان Collins English for Exams را منتشر کرده بود اما اخیرا، ویرایش دوم و به‌روزرسانی‌شده این مجموعه را با عنوان Collins English for Exams: Skills for IELTS منتشر کرده که به صورت تخصصی بر 4 مهارت زبانی تمرکز دارد و مانند نسخه قبلی این مجموعه برای دانش‌آموزان متوسط (intermediate) و بالاتر از متوسط (upper-intermediate) است.

 

کتاب حاضر که در 12 فصل، موضوعات و انواع سوالاتی که دانش‌آموزان ممکن است در آزمون آیلتس با آن مواجه شوند را پوشش می‌دهد، با دربرداشتن نکات ریزی که مرز موفقیت یا عدم موفقیت در آیلتس هستند، کتابی بسیار مفید و بهتر از نسخه قبلی خود است. کادرهای Watch out که به کتاب افزوده شدند‌، تذکری درباره اشتباهات رایج در آزمون گفتاری آیلتس ارایه می‌دهند. با تمرین و مطالعه این کتاب در کلاس یا به صورت خودخوان، دانش‌آموزانی با سطح B1 می‌توانند که نمره کل خود را از 5 به 6 و بالاتر از آن برسانند.

 

این مجموعه بی‌نظیرِ تقویت‌‎کننده مهارت‌های انگلیسی را به تمام داوطلبان سطح B1 پیشنهاد می‌شود.

اطلاعات دانلود Collins English for Ielts Exams ( Speaking, Listening, Writing, Vocabulary )

دانلود Collins Speaking for IELTS Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
46 مگابایت
دانلود Collins Listening for IELTS Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
75 مگابایت
دانلود Collins Writing for IELTS Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
6 مگابایت
دانلود Collins Vocabulary for IELTS Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
8 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.