دانلود کتاب Select Readings Pre-Intermediate

19,981

دانلود کتاب Select Readings Pre-Intermediate

 

میدانید که “خواندن” فرایند نگاه کردن به یک سری از نشانه های نوشتاری و فهم معانی آن ها است. وقتی می خوانیم از چشم-‌هایمان برای دریافت نشانه‌های نوشتاری (حروف، علائم نقطه گذاری در جملات، و فاصله ها) و از مغزمان برای تبدیل آن-‌ها به لغات، جمله ها، و پاراگراف هایی که چیزی را با ما به اشتراک می گذارند، استفاده می‌کنیم.

 

درک مطلب یا (Reading Comprehension) توانایی فهمیدن مفهوم اصلی مورد نظر نویسنده یک متن است.خواندن یک متن از دو مرحله شروع می شود؛ مرحله اول خواندن سطحی و روزنامه وار، مرحله دوم خواندن با دقت.

قبل از شروع خواندن بهتر است ابتدا به عنوان اصلی متن و تصاویر و … توجه کنیم.

به این ترتیب یک تصویر کلی از موضوع متن بدست می آوریم.

و می توانیم حدس بزنیم قرار است در این متن درباره چه چیزی برای ما توضیح داده شود.

 

برای آنکه مفهوم یک متن را به خوبی متوجه شویم باید هم با لغات آن آشنا باشیم و هم ساختار جملات آن. با اینحال درک مطلب چیزی فراتر از لغات و گرامر است.

 

علاوه بر اینها برای تقویت مهارت خواندن متن های انگلیسی شما به تکنیک هایی نیاز دارید که در اینجا قصد داریم کمی درباره آنها صحبت کنیم.

 

تقویت مهارت ریدینگ به زمان و انرژی نیاز دارد، اما شدنی است. کافی است صبور باشید، نکات بالا را رعایت کنید و زمانی که احساس می‌کنید کارها به خوبی پیش نمی‌روند کنترل خود را از دست نداده و از آنچه “درک می‌کنید” لذت ببرید.

 

تمرین مستمر باعث می‌شود خواندن رفته رفته برای شما آسان‌تر شده و تبدیل به فعالیتی لذت بخش شود. شاید این تمرین‌ها در ابتدا آسان نباشند، اما بعد از مدتی خواهید توانست “لذت بدون زحمت خواندن” را بچشید و در آن زمان خواهید فهمید که این تلاش ‌ها جای دوری نرفته‌اند!

 

مجموعه کتاب های Select Readings در سطوح مختلف،انتخاب معلمان براي مهارت هاي کار و بحث مي باشد. ويژگي هاي اين مجموعه، آموزش مهارت خواندن، درک مطلب و واژگان، ساختمان فرهنگ لغت ، تجزيه و تحليل دستوري و عمل ، تحريک فکر، بحث وگفتگو و نوشتن است. زبان‌آموزان مقالات جالب و متنوعی را در زمینه‌های گوناگون در این کتاب ها خواهند یافت. در این کتاب با طیف گسترده‌ای از موضوعات مواجه خواهید شد که به طور همزمان با بسیاری از لغات و کلمات جدید آن را نیز فرا خواهید گرفت.

 

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. هر سطح از این کتاب‌ها 14 درس را دربردارد که هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش Reading و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد.

 

مجموعه‌ی کتاب‌های Select Readings را انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford در چهار سطح برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان منتشر کرده است. این چهار سطح از این قرار است:

 

سطح Elementary: برای زبان‌آموزان در سطوح A1-A2-B1
سطح Pre-intermediate: برای زبان‌آموزان در سطوح A1-A2-B1
سطح Intermediate: برای زبان‌آموزان در سطوح A2-B1-B2
سطح Upper-intermediate: زبان‌آموزان در سطوح B1-B2-C1

اطلاعات دانلود Select Readings Pre-Intermediate

دانلود Select Readings Pre-Intermediate Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
15 مگابایت
دانلود Select Readings Pre-Intermediate Answer Key - کلید پاسخ
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
1 مگابایت
دانلود Select Readings Pre-Intermediate Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
23 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.