دانلود کتاب IELTS Trainer General

3,351

دانلود کتاب IELTS Trainer General

 

اگر شما هم دنبال منابع و نمونه سوالات آزمون بین المللی ielts آیلتس هستید و میخواهید برای موفقیت در این آزمون موفق به کسب نمره بالا شوید به شما یکی از این منابع خوب و جامع را معرفی میکنیم:

 

Cambridge Ielts Trainer 2 عنوان یک مجموعه دو جلدی است که برای تمرین آزمون آیلتس از انتشارات کمبریج تهیه و تدوین و منتشر شده است. این مجموعه شامل دو کتاب می‌باشد که یکی مربوط به آزمون آیلتس جنرال و دیگری مربوط به آزمون آکادمیک است. این دو کتاب به صورت کاملا خود آموز هستند که می‌توانند در کلاس درس و یا توسط خود زبان آموز در منزل مطالعه شوند و علاوه بر فایل صوتی، پاسخ تمامی تمرین ها به همراه متن فایل های صوتی در فایل جداگانه ای برای هر کتاب ارائه شده است. سطح این کتاب برای افرادی است که قصد کسب نمره 6 یا بیشتر در آزمون آیلتس را دارند. هر دو کتاب دارای شش آزمون هستند که تمامی آزمون ها در سطح آزمون اصلی آیلتس طراحی شده است.

کتاب حاضر با نام کامل IELTS Trainer2- General Module را باید یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین منابع تست آیلتس برای ماژول جنرال معرفی کنیم. کتابی که شما را به بهترین شکل ممکن برای آزمون آیلتس آماده می کند. این مطلب دربرگیرنده فایل PDF کتاب IELTS Trainer 2 نسخه General به همراه کلید و فایل صوتی می‌باشد که در سال 2019 به چاپ رسیده است. کتاب IELTS Trainer 2 دربرگیرنده 6 تست کامل می‌باشد. این کتاب مناسب تمامی افرادی است که به دنبال آشنایی و آمادگی آزمون آیلتس می‌باشند و بر روی نمره 6 به بالا هدف‌گذاری شده است. از دیگر خصوصیات این کتاب می‌توان به جزئیات فرمت آزمون اصلی، آشنایی با سیستم امتیازدهی، به‌اضافه راهنمایی گام‌به‌گام به همراه نکات مهم دیگر اشاره کرد.

 

ویرایش جدید کتاب IELTS Trainer به تفکیک دو نوع آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس طراحی شده است. با استفاده از این کتاب‌ها اعتماد به نفس زبان آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس با استفاده از تکنیک‌ها و نکاتی که گام به گام برای هر بخش از آزمون به صورت جداگانه آموزش داده می‌شودند، افزایش می‌یابد. کتاب General Training برای کسب نمره 6 به بالا در آزمون آیلتس جنرال طراحی شده است.

 

از ویژگی های بارز این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شامل 6 تست کامل نمونه سئوال آیلتس

شامل 2 تست کامل همراه با راهنمایی گام به گام برای پاسخگویی سئوالات هر بخش

  • 101 نکته
  • 22 راهکار آموزشی
  • تمرین‌های اضافه
  •  به همراه یک CD-MP3 شامل تمام بخش ها و تمرین های شنیداری

اطلاعات دانلود IELTS Trainer General

دانلود IELTS Trainer General Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
160 مگابایت
دانلود IELTS Trainer Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
130 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.