دانلود کتاب Speakout Pre-Intermediate

دانلود رایگان اسپیک اوت پری اینترمدیت

10,221

دانلود کتاب Speakout Pre-Intermediate

 

فراگیری زبان انگلیسی برای علاقه مندان به این زبان به صوزت صریح و قابل فهم به یکی از دغدغه ها تبدیل شده است و از طرفی گسترده بودن منابع در این زمینه باعث سردرگمی زبان آموزان شده است. Speak Out مجموعه ای شش سطحی است که از انتشارات Longman و بر اساس سیستم بریتانیایی طراحی شده است. این کتاب که با همکاری BBC Learning English تولید و ارائه شده می تواند برای تمامی مهارت ها مورد استفاده قرار گیرد در حال حاضر در بسیاری از موسسات داخل کشور زمانی که تمرکز تدریس بر روی مهارت گفتاری و شنیداری باشد از این کتاب استفاده میشود و هدف اصلی آن تمرکز بر روی دو مهارت گفتاری و شنیداری است که این دو مهارت از ارکان لازم و ضروری فراگیری زبان انگلیسی میباشد که می توانید به عنوان یک منبع مناسب برای تقویت این دو مهارت در آزمون آیلتس مورد استفاده قرار گریرد.

 

در این مجموعه ها برای هر سطح فایل های کتاب دانش آموز، کتاب کار، کتاب معلم، فایل های صوتی دانش آموز و کتاب کار، فایل های ویدیویی و همچمنین تست های درس به درس و تست های پایان دوره موجود می باشد.

 

کتاب Speak Out Pre-intermediate بدون شک یکی از کتاب های بسیار کاربردی و چندمنظوره است که به زبان آموزان کمک می کند تا آنها بتوانند از کلیپ های فیلم  بی بی سی، کلمات، گرامر و تلفظ انگلیسی نهایت استفاده را ببرند و درک و فهم خود را از فیلم های انگلیسی تقویت کنند

بدون شک یکی از به روزترین و پرکاربردترین کتاب های آموزشی مخصوص بزرگسالان است که در قرن بیست و یک توسط انتشارات جهانی Pearson چاپ و انتشار شده است، و کتاب اسپیک اوت پیش متوسط سومین کتاب از مجموعه Speak Out است که زبان آموزان را از ابعاد مختلف زندگی واقعی و طبیعی غنی می کند و به آنها ایده ها، کلمات، جمله ها و متن های بسیار جذابی ارائه می دهد تا به راحتی بتوانند در ارتباطات و تعاملات خود با دیگران با موفقیت پیش روند و در موقعیت هایی مانند کسب و کار، خرید، تحصیلات و مسافرت کتاب اسپیک اوت یکی از لازمه هایی است که باید آن را مورد مطالعه قرار داد فیلم های ویدئویی با برنامه ها و تکه فیلم های BBC تلفیق داده شده اند که این امر باعث تقویت لهجه ی بریتیش می شود.

بخشی از موضوعات این کتاب را باهم میبینیم :

حرفه و شغل/ هوش و استعداد/ سفر/ تناسب اندام/  طبیعت/ اجتماع/ تکنولوژی/ شهرت

 

ازجمله ویژگی های این مجموعه ارززشمند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

– وجود سوالاتی برای درگیر کردن زبان آموزان در خصوص ویدئو ( در بخش ACTIVE TEACH)
– کتاب علاوه بر اینکه روی چهار مهارت اصلی کار می کند، Speaking based  است و تمرکز اصلی کتاب روی مهارت گفتاری است
– فعالیت ها و تمرینات چالش برانگیز و استفاده از زبان واقعی و مهمتر از همه تدریس زبان در بافت باعث درک بهتر زبان و برقراری ارتباط می شود
– وجود بخش های Irregular Verbs, Language Bank, Photo Bank, Communication Bank, Audio Script در انتهای هر کتاب

اطلاعات دانلود اسپیک اوت پری اینترمدیت

دانلود کتاب Speakout Pre-Intermediate Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
55 مگابایت
دانلود کتاب Speakout Pre-Intermediate Workbook - کتاب کار + پاسخ
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
26 مگابایت
دانلود Speakout Pre-Intermediate Teacher's Book - کتاب معلم
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
131 مگابایت
دانلود Speakout Pre-Intermediate Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
130 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.