دانلود کتاب Oxford English Grammar Course Advanced

6,934

دانلود کتاب Oxford English Grammar Course Advanced

 

یادگیری یک زبان جدید بدون شک در کنار افزایش دانش و اعتماد به نفس، پنجره‌‌ای نوین به سمت دنیایی پر از شگفتی‌‌های کشف نشده برای زبان آموز به ارمغان خواهد آورد. امکان شناخت و تعامل با دیگر جوامع و فرهنگ‌‌ها از مزایا‌‌یی است که اغلب افرادی که در کنار زبان مادری‌‌شان به دیگر زبان ها تسلط دارند قطعا شیرینی آن را بارها چشیده‌‌اند.

 

در این میان یادگیری زبان جدید خصوصا هنگامی که از روش‌‌های سنتی و غیر‌‌علمی استفاده شود، با موانعی همراه بوده که از شیرینی زبان آموزی کاسته و چه بسا موجبات دلسردی زبان آموزان را فراهم می‌‌آورد که از شاخص‌‌ترین این موانع می‌‌توان به یادگیری و تسلط به گرامر زبان مقصد اشاره کرد.
همه‌‌ ما تجربه‌‌ی زبان ‌‌آموزی در دوران تحصیل و منطبق بر سیستم آموزشی مدارس و دانشگاه‌‌های کشور را کم و بیش داشته و در صورتی که نظر‌‌سنجی عمومی‌‌ صورت گیرد احتمالا همه به ناکارآمدی آن رای خواهیم داد. تاکید فراوان سیستم آموزشی بر یادگیری گرامر زبان بدون خروجی مشخص از جدی‌‌ترین انتقاداتی است که هم مدرسین زبان و هم زبان آموزان به آن دارند.

 

در یادگیری زبان انگلیسی مطالعه گرامر امری ضروری برای رسیدن به مکالمه زبان انگلیسیو یا موفق شدن در آزمون های بین المللی مانند ایلتس نیست. صرف کردن وقت بسیار زیادی برای مطالعه گرامر میتواند خسته کننده و ناامید کننده باشد.مطالب و مفاهیم گرامر هر زبانی در غالب سیستم های آموزشی صحیح معنی پیدا میکنند و شما را به مکالمه روان نزدیک میکنند.

 

مجموعه برای آموزش، افزایش دانش عمومی گرامر و تقویت گرامر، در سطوح پیشرفته زبان آموزان و داوطلبان آزمون های PET و KET مناسب است. ارائه مثال های ساده و قابل فهم، توضیحات گرامری انگلیسی کوتاه، کاربرد رنگ های مختلف در آموزش، تمرینات اضافه گرامر انگلیسی همراه با پاسخ و نیز ارائه نرم افزار جهت آموزش ارکان تلفظ نظیر استرس و ریتم، زیر و بمی صدا از ویژگی های بارز آموزش گرامر انگلیسی آکسفورد Oxford English Grammar Course می باشد. مجموعه محصول انتشارات آکسفورد و مولف آن  نویسنده کتاب موفق Practical English Usage می باشد.

 

مجموعه محصول انتشارات آکسفورد و مولف آن  نویسنده کتاب موفق Practical English Usage می باشد.

قابل ذکر است همه تمرینات همراه با پاسخ هستند. این کتاب در سطح  Advance شامل آموزش کاربرد گرامر برای مهارت های اسپیکینگ Speaking، لیستنینگ Listening و Writing می باشد.

 

همچنین ارائه فهرست واژگان گرامری همراه با معنی یکی دیگر از ویژگی های مجموعه به شمار می رود. از ویژگی های برجسته این مجموعه، توضیحات کوتاه گرامری است که باعث می شود مباحث گرامری را راحت تر به خاطر بسپارید. همچنین استفاده از رنگ های مختلف در آموزش و آوردن مثال های آسان باعث می شود که تمامی مباحث گرامری برای شما واضح و مشخص باشد.

اطلاعات دانلود Oxford English Grammar Course Advanced

دانلود Oxford English Grammar Course Advanced Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
50 مگابایت
دانلود Oxford English Grammar Course Advanced Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
90 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.