دانلود کتاب TOEFL Grammar Flash

2,514

دانلود کتاب TOEFL Grammar Flash

 

تاب TOEFL Grammar Flash برای آزمون تافل مناسب بوده و شامل نمونه آزمون برای تعیین سطح و بالا بردن قدرت درک و اعتماد به نفس است که تست های این کتاب مورد استفاده بسیاری از آزمون های داخل کشور از جمله آزمون‌ های مختلف تافل، آزمون زبان دانشگاه آزاد (EPT)، آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) و آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) بوده است. کتاب TOEFL Grammar Flash به دسته بندی های مختلفی تقسیم شده است از جمله: زیست شناسی، آناتومی، جامعه شناسی و غیره. کتاب Toefl Grammar Flash شامل نکات گرامری بسیار مفیدی برای یادگیری دستور زبان انگلیسی است. این کتاب برای آزمون تافل مناسب بوده و شامل نمونه آزمون برای تعیین سطح و بالا بردن قدرت درک و اعتماد به نفس است. تست های این کتاب مورد استفاده بسیاری از آزمون های داخل کشور بوده است.

 

نکته جالب این است که تمامی نکات این کتاب و آزمون های آن همراه نکات تکمیلی و منحصر بفرد دیگر همگی در کتاب گرامر جامع آزمون های زبان (Fast Grammar) وجود دارد و شما می توانید براحتی با خواندن این کتاب تمامی مباحث و نکات ناب گرامر زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن فرا گیرید. کتاب TOEFL Grammar Flash شامل ۲۱۶ صفحه است که در ۱۶ بخش به توضیح مباحث گرامر زبان انگلیسی می‌پردازد. همچنین در پایان کتاب ۵ تمرین تستی برای آزمودن فرد فراهم شده است.

 

اگر می خواهید توان واقعی خود را در زبان انگلیسی محک بزنید و درصد بالایی در کنکور زبان را به خود اختصاص دهید این کتاب را مطالعه کنید.

 

از ویژگی های بارز کتاب TOEFL Grammar Flash می‌توان به این موارد اشاره کرد این کتاب شامل دو قسمت است:

  • بخش نخست: شامل ۱۶ درس
  • بخش دو: شامل ۵ درس تمرینی Practice Tests است.

در بخش دوم کتاب، تمام ۱۶ درس را مورد ارزیابی و سنجش قرار میدهد. هر درس شامل یک Introduction است که شامل یک متن است که در آن تمام ساختارهای بنیادین و مسائل مفهومی گرامر به وضوح مشخص هستند و به دنبال آن مبحث گرامری مربوطه،همراه با تمارین،تعاریف و مثالهای گوناگون آموزش و توضیح داده شده اند. این کتاب از سری کتابهایی که هر داوطلب تافل برای موفقیت و ارتقا دادن امتیاز و نمره ی خود در آزمون تافل به این کتاب نیاز دارد و جزء پر فروش ترین کتابهای تافل به شمار میاید.

 

شما می توانید براحتی با خواندن این کتاب تمامی مباحث و نکات ناب گرامر زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن فرا گیرید.

اطلاعات دانلود TOEFL Grammar Flash

دانلود TOEFL Grammar Flash Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
15 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.