دانلود کتاب The Official Cambridge Guide To IELTS

2,260

دانلود کتاب The Official Cambridge Guide To IELTS

 

این کتاب 400 صفحه ای کتاب راهنما براي موفقيت داوطلبين داراي سطوح متفاوت (متوسطه تا پيشرفته) در آزمون بين‌المللي آيلتس توسط انتشارات کمبريج طراحي، تدوين و منتشر شده است. براي زبان آموزاني که قصد يادگيري به طور خودآموز يا همراه با آموزشگاه را دارند اين کتاب اکيداً توصيه مي گردد. کتاب شامل هر دو شاخه آزمون آيلتس آکادميک و عمومي (جنرال) است و بعد از بيان خلاصه اي در مورد آزمون آيلتس در دو بخش تدوين شده است.

 

بخش اول به طور مجزا چهار مهارت اصلي Listening، Speaking، Reading و Writing را مورد بررسي قرار داده است. در اين راستا براي هر مهارت، سرفصلهايي متفاوت با هدف آشنايي بيشتر با مهارت مذکور و پرورش هر چه مؤثرتر توانايي هاي زبان آموزان با تستهاي تمريني ارائه شده است.

در بخش دوم هشت آزمون اصلي (شش عدد آکادميک – دو عدد جنرال) که توسط نوسندگان و طراحان آزمون آيلتس تدوين شده است ارائه گرديده و با هدف يادگيري بيشتر، در کنار اولين آزمون نکاتي ويژه و راهنمايي هاي کليدي بيان شده است. نکات مطرح شده در کتاب بر پايه پژوهش و تحقيق هاي انجام شده بر روي پاسخ هاي واقعي و خطاهاي شرکت کنندگان دوره هاي قبلي آيلتس است.

در بخش سوم به مبحث Reading توجه شده و انواع استراتژی ها برای مبحث Reading را مورد تحلیل و روش های پاسخ گویی به سوالات ریدینگ را آموزش می‌دهد.

فصل چهارم به حوزه Writing آیلتس به صورت تخصصی توجه نموده است. و زبان آموز را با نحوه پاسخگویی با انواع سوالات آکادمیک و جنرال آشنا می سازد.

در آخرین فصل هم به مقوله Speaking توجه شده است. در این فصل از آماده شده برای Speaking آیلتس تا پاسخ گفتن به هر یک از بخش های این آزمون پرداخته شده است.

در پایان نیز که در واقع نیمه دوم کتاب محسوب می شود. به شش آزمون آکادمیک و 2 آزمون جنرال پرداخته شده است که تا حد امکان با آزمون واقعی شبیه سازی شده اند.مهمترين ويژگي اين کتاب که آن را از ساير کتابهاي ديگر متمايز مي کند،

 

اين کتاب چگونه به ما کمک مي کند؟

آشنايي با مشخصات و ساختار آزمون آيلتس؛

آموزش نکاتي کليدي که به داوطلبين کمک مي کند نمره خود را تا بالاترين ميزان افزايش دهند؛

پرورش مهارتهاي زباني و آزموني براي انواع سوالات آزمون؛

شناسايي اينکه زبان آموز در چه مهارتهايي نياز به تمرين بيشتر دارد؛

پرورش ايده ها و استراتژي نوشتن با مقايسه انواع مدلهاي نوشتاري؛

تست هاي واقعي کتاب داوطلب را کاملا با آزمون آشنا کرده و خودباوري و اعتماد به نفس بيشتر را نتيجه مي دهند.

آشنايي داوطلبين با اشتباهات رايج و معمولي که در آزمون آيلتس رخ مي دهد.

بهره گيري از لغات و کلماتي که بيشترين تکرار را در آزمونهاي آيلتس دارند

اطلاعات دانلود The Official Cambridge Guide To IELTS

دانلود The Official Cambridge Guide To IELTS Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
200 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.