دانلود کتاب Practice Tests Plus with key PTE Academic

5,529

دانلود کتاب Practice Tests Plus with key PTE Academic

 

آزمون PTE یکی از آزمون های پیشرو زبان انگلیسی مانند IELTS و TOEFL است که از اعتبار بالای جهانی برخوردار بوده و مورد قبول اکثر کشورهای دنیا برای مهاجرت و ادامه تحصیل است و متقاضیان علاقمند به مهاجرت به کشور استرالیا و کشورهای اروپایی می توانند از این آزمون استفاده کنند. آزمون PTE توسط پیرسون (Pearson Language Test of English) کتابهای Longman اولین بار به صورت چند دوره آزمایشی سال 1982 در دانشگاه لندن برگزار شد و از آن زمان به یکی از رقبای آیلتس و تافل تبدیل شده است به ویژه این روزها شاهد افزایش اعتبار این آزمون و مراکزی که آن را به رسمیت میشناسند، هستیم. آزمون PTE به صورت کامپیوتری و ساختار سوالات آن با آیلتس متفاوت است.

آزمون های تافل و آیلتس به دو صورت کاغذی و کامپیوتری برگزار می شوند، اما PTE فقط با استفاده کامپیوتر در مراکز رسمی پیرسون برگزار می شود. محوریت سوالات از چهار مهارت اصلی Speaking, Listening, Writing, Reading ارزیابی شده و شبیه آزمون های دیگر همانطور که می دانید مهارت ها را بصورت جداگانه می سنجند، سوالات پی تی ای بر اساس مهارت زبانی تفکیک می شوند و معمولا سوالات دو مهارت را همزمان ارزیابی می کند، اما نمره سوالات هر بخش، روی مهارت های دیگر هم تاثیر می گذارند.

 

ازمون   Pearson Language Tests  به ارزیابی و اعتبار سنجی کاربرد و  استفاده زبان انگلیسی توسط غیر انگلیسی زبانان می پردازد.  این آزمون شامل  PTE Academic، PTE General  و PTE Young Learners می باشد. کتاب کنونی یکی از منابع بسیار موثق در این زمینه است که می تواند زبان اموز را گام به گام جلو برده و او را با تمام عناصر این ازمون اشنا سازد.

 

آزمون   PTE آزمون مورد قبول دانشگاه ها و دولت استرالیا برای همه کسانی است که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به استرالیا را دارند. این آزمون  3 نوع اصلی دارد، PTE Academic، PTE General  و PTE Young Learners

 

کتاب کنونی یکی از منابع بسیار موثق در این زمینه است که می تواند زبان اموز را گام به گام جلو برده و او را با تمام عناصر این ازمون اشنا سازد.

 

کتاب ازمون های تمرینات کاربردی PTE شامل موارد زیر است:

چهار ازمون کامل تمرینی با سوالات مشابه آزمون اصلی که توسط نویسندگان آزمون های PTE  طراحی شده است

راهنمای دقیق، استراتژی های سودمند برای قبولی در ازمون و همچنین، راهنمایی هایی برای تدریس هر بخش

شامل پاسخنامه و راهنمای کسب نمره مطلوب برای کمک به زبان اموز در ارزیابی پاسخ های خود

اطلاعات دانلود PTE Academic Practice Tests Plus

دانلود PTE Academic Book with key - کتاب + کلید پاسخ
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
29 مگابایت
دانلود PTE Academic Practice Tests Plus Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
76 مگابایت

اطلاعات دانلود PTE Academic Practice Tests Plus

[dlbox title=”” link=”” type=”ZIP” size=”29 مگابایت” pass=”بدون پسورد”]

[dlbox title=”” link=”” type=”ZIP” size=”76 مگابایت” pass=”بدون پسورد”]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.