دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1

4,992

دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1

 

Focus on Vocabulary عنوان یک مجموعه دو سطحی از انتشارات لانگمن است که برای افزایش دامنه لغات زبان آموزان سطوح متوسط به بالا طراحی شده است. در جلد اول این مجموعه که با عنوان Bridging Vocabulary ارائه شده است به 504 واژه رایج و ضروری پرداخته شده که برای سطوح Intermediate تا Upper Intermediate مناسب خواهد بود. جلد دوم این مجموعه با عنوان Mastering the Academic Word List واژگان آکادمیک و تخصصی تر را مورد بررسی قرار داده و برای زبان آموزان سطح Upper Intermediate تا Advanced مناسب می باشد.

 

کتاب های Focus on Vocabulary 1 و Focus on Vocabulary 2 دو مورد از بهترین کتاب هایی هستند که برای تقویت دایره لغات زبان آموزان تاکنون به چاپ رسیده اند. نویسندگان این دو کتاب سعی کرده اند تا واژگان عمومی و آکادمیک رایج را با استفاده از رویکردی علمی آموزش دهند.

 

مجموعه 2 جلدی “Focus on Vocabulary” کتابی است برای سطح متوسط به بالا که لغات مورد استفاده در کتابها، فیلمها، روزنامه ها و … را جمع آوری کرده است. یادگیری لغات با مثالهایی که از آثار معروف و خوش ساخت در کتاب آورده شده است، تثبیت میشوند. برای کمک به فهم بهتر، در هر بخش تمرینهایی برای معنی لغات، گروه های کلمه و هم آیندها تعبیه شده. این کتاب یکی از کتاب های بسیار مناسب در زمینه افزایش دایره واژگان است که می تواند تسلط شما بر بسیاری از لغات مهم زبان انگلیسی را به طور چشمگیری افزایش دهد. برای افزایش و درک هر چه بهتر زبان آموز، هر فصل، شامل معنای کلمات، کلمات هم خانواده و هم چنین کلمات مشابه است.

 

کتاب Focus on Vocabulary 1 سعی می کند 504 مورد از خانواده کلمات رایج عمومی را آموزش دهد. برای مثال کلمات act, action, active و activity همگی جزء یک خانواده محسوب می شوند. نویسندگان این کتاب معتقدند که هر چقدر زبان آموزان با یک کلمه بیشتر برخورد کنند یاگیری آن کلمه نیز آسان تر می شود. از این رو آنها سعی کرده اند هر کلمه ای که آموزش می دهند را حداقل چهار بار در کتاب بکار ببرند تا زبان آموزان کلمات را بهتر یاد بگیرند. این کلمات در متن هایی استفاده شدند و تمریناتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی ها:
• 7 فصل متمرکز بر موضوعاتی مختلف از جمله ذهن، طراحی، افراد مشهور و محیط زیست.
• در شروع هر فصل بخش Assessing Your Vocabulary Knowledge وجود دارد که به زبان آموز کمک میکند سطح خود را در مواجه شدن با 24 لغت جدید بسنجد.
• هر لغت حداقل 4 بار مورد آزمون قرار میگیرد.
• در پایان هر فصل توصیه هایی برای استفاده از دیکشنری، مقاله نویسی و باقی نکات مربوط به واژگان ذکر میشوند.

دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1

دانلود Focus on Vocabulary 1 Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
210 مگابایت
دانلود جواب کتاب focus on vocabulary 1
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.