دانلود کتاب Improve your skills Listening and Speaking for IELTS

2,611

دانلود کتاب Improve your skills Listening and Speaking for IELTS

 

امروزه اهمیت زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست، به خصوص کسانی که می خواهد در ازمون های معتبر و بین المللی شرکت کنند. آیلتس IELTS یکی از آزمون‌های بین ‌المللی زبان انگلیسی است که تقریبا همه کم ‌و بیش با آن آشنا هستند.
این آزمون در دو نوع برگزار می‌شود. آکادمیک  و عمومی. کسانی که  قصد کار و یا اقامت در کشورهای خارجی یا انگلیسی‌ زبان را دارند، باید در آزمون عمومی را شرکت کنند.

 

کتاب Improve Your Skills Listening & Speaking for IELTS جزئی از مجموعه Improve Your Skills است که توسط انتشارات مک میلان به تهیه و تدوین و منتشر شده است. این کتاب برای تقویت دو مهارت گفتاری و شنیداری افرادی است که می خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند و بیشتر برای آن دسته از زبان آموزانی مناسب است که می خواهند نمره ای بین 4.5 تا 6 را در این آزمون کسب نمایند.

 

کتاب حاضر دارای 10 درس می باشد و هر درس در خصوص موضوع خاصی می باشد (موضوعاتی همانند آموزش، طبیعت، فرهنگ، هنرها و علوم…). در هر درس در خصوص موضوع آن درس تمریناتی برای تقویت هر دو مهارت گفتاری و شنیداری به همراه تکنیک هایی برای عملکرد بهتر ارائه شده اند. همچنین این کتاب به گونه ای طراحی شده که زبان آموز را به هرگونه کلاس و معلم بی نیاز میکند و به صورت خودآموز ارائه شده است

 

این کتاب دارای تمرین های متنوعی از آزمون آیلتس است که در پایان کتاب پاسخ های آن آمده است. همچنین برای بخش Listening فایل های صوتی به همراه Transcript متن آن نیز ارائه شده است. تعداد صفحات کتاب 122 صفحه می باشد که به صورت موضوعی طبقه بندی شده است. بخش های اصلی این کتاب عبارتند از Exam Listening، Speaking Skills، Listening Skills، Topic Talk . همچنین در طول درس نکات کلیدی آیلتس در قالب کادرهای ویژه توضیح داده شده است.

 

سطح اول این کتاب برای افرادی است که قصد دارند نمره ای در حدود 4.5 تا 6 را کسب نمایند و سطح دوم مربوط به افرادی است که در پی کسب نمره 6 تا 7.5 هستند. هر یک از این سطوح دربردارنده سه کتاب است که یک کتاب مربوط به مهارت Listening و Speaking و دو کتاب دیگر مربوط به مهارت Reading و Writing است. این سری از کتاب های هم می تواند به صورت خودآموز مورد مطالعه قرار گیرد و هم در کلاس درس.  در بخش رایتینگ یک کتاب مجزا نیز با عنوان Improve Your IELTS Writing Skills نیز به صورت مجزا برای مهارت رایتیگ آکادمیک ارائه شده است.

اطلاعات دانلود Improve your skills Listening & Speaking for IELTS

Improve Your Skills Listening & Speaking for IELTS 4.5-6.0 Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
30 مگابایت
Improve Your Skills Listening & Speaking for IELTS 4.5-6.0 Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
200 مگابایت
Improve Your Skills Listening & Speaking for IELTS 6.0-7.5 Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
32 مگابایت
Improve Your Skills Listening & Speaking for IELTS 6.0-7.5 Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
254 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.