دانلود کتاب Touchstone 1

دانلود تاچ استون 1

102,548

دانلود کتاب Touchstone 1

 

مهم نیست شما در چه سطحی هستید، مجموعه کتاب‌های Touchstone برای زبان آموزان در هر سطحی که باشند، مناسب است. وقتی صحبت از یادگیری زبان می‌شود، اولین قدم، انتخاب یک منبع آموزشی استاندارد است.

دوره آموزش رایگان زبان Touchstone یکی از منابع جامع و موفق آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود. سری کتاب های Touchstone در چهار سطح آموزشی و با استفاده از برنامه درسی کامل و منحصر به فرد، انگلیسی آمریکای شمالی را به زبان آموزان آموزش می دهد.کتاب تاچ استون در چهار سطح توسط نام دارترین نویسندگان حوزه آموزش زبان Michael McCarthy، Jeanne McCarten و Helen Sandiford تألیف و در انتشارات کمبریج به چاپ رسیده است.

 

آموزش انگلیسی طبیعی و مکالمات روزمره انگلیسی زبانان از اهداف این مجموعه است که با استفاده از روش ها و استراتژی های خاص، همه مهارت های انگلیسی در کنار یکدیگر آموزش و تقویت می گردد. ارائه تمرینات و فعالیت های گروهی و انفرادی در مجموعه ذکر شده زبان آموز را ترغیب می کند تا در فعالیت ها شرکت کرده و آموخته های خود را در تمرینات و فعالیت ها به کار ببرد و بدین ترتیب انجام فعالیت ها سبب افزایش اعتماد به نفس و احساس رضایت زبان آموز می گردد

ویژگی های اصلی و بارز این مجموعه عبارتند از:

  • آموزش زبان طبیعی
  • استراتژی های مکالمه
  • یادگیری استقرایی
  • یادگیری تلفیقی

Touchstone 1 Student book، کتاب اصلی زبان آموزان تاچ استون 1

آموزش مهارت‌های 4 گانه در این کتاب فقط یک آموزش سطحی و ساده نیست. این کتاب کمک می‌کند تا زبان آموزان بتوانند به‌راحتی به مکالمات روزمره، رایج و محاوره‌ای مسلط شوند و با اعتمادبه‌نفس درباره موضوعات روز صحبت کنند.

برای تقویت مکالمه، بخش‌های مختلفی برای بازی، فعالیت‌های گروهی و سرگرم‌کننده در این کتاب در نظر گرفته‌شده است تا آنان نظرات خود را پیرامون موضوعات مختلف بیان کنند و بحث‌های گروهی داشته باشند. از طرفی  با آموزش اصطلاحات کاربردی و پرتکرار زبان انگلیسی  در این کتاب دیگر بهانه‌ای برای تسلط بر مکالمه به شیوه حرفه‌ای باقی نمی‌ماند. هم‌چنین شما به فایل صوتی تمام مکالمات و تمرینات مهارت‌های شنیداری (listening ) در قالب CD دسترسی خواهید داشت.

Touchstone 1 Workbook ، کتاب کار تاچ استون 1

کتاب کار تاچستون همراه مناسبی برای یادگیری پیوسته و مداوم در کنار کتاب اصلی است. مرور و تمرین، کلید یادگیری است. با تمرینات مختلف این کتاب منطبق بر موضوعات هر درس در کتاب اصلی ، مهارت‌های شما در بخش‌های مختلف مانند واژگان، گرامر، درک مطلب و مکالمه تقویت خواهد شد و آن‌ها را عمیق‌تر و بهتر یاد خواهید گرفت.

Teacher book، کتاب راهنمای مدرسان تاچ استون 1

وجود یک کتاب راهنما، سرعت آموزش مدرسان را افزایش می‌دهد. ابهامات آنان را برطرف می‌کند و مانند دستیاری هوشمند نکاتی اضافی هر بخش را در اختیار آنان قرار می‌دهد.  ارائه موضوعات مختلف برای فعالیت‌های گروهی، تمرین‌های اضافی برای هر درس، اطلاعات بیشتر درباره هر بخش از ویژگی‌های دیگر کتاب مدرسان است. هم‌چنین  در این کتاب به تفکیک هر درس یک آزمون شفاهی  و کتبی طراحی‌شده است.

 

زبان آموزان پس از گذراندن سطح 1 کتاب توانایی دارند در مورد مباحث زیر به‌راحتی مکالمات خود را انجام دهند.

  1. سلام و احوال‌پرسی، معرفی خود با دیگران، تبادل اطلاعات  شماره تماس، ایمیل وبا دیگران
  2. پرسش درباره اشیا و مکان آن‌ها، درخواست کردن از دیگران، معذرت‌خواهی
  3. مناسبت‌ها، شخصیت افراد، خانواده و دوستان

اطلاعات دانلود تاچ استون 1:

دانلود Touchstone 1 Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
62 مگابایت
دانلود Touchstone 1 Workbook - کتاب کار
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
31 مگابایت
دانلود Touchstone 1 Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
427 مگابایت
Touchstone 1 Student's Book Answer Key - پاسخنامه کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.3 مگابایت
دانلود گرامر کتاب Touchstone 1
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
2 مگابایت
دانلود ترجمه کتاب Touchstone 1
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.7 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.