دانلود کتاب Oxford Phrasal Verbs Dictionary

2,293

دانلود کتاب Oxford Phrasal Verbs Dictionary

 

دیکشنری Oxford Phrasal Verbs شامل بیش از 6000 فعل چند قسمتی در زبان انگلیسی و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها در جمله است. شما می‌توانید phrasal verb مورد نظر خود را انتخاب کرده و از هر بخش از کتاب که مایلید مطالعه را شروع کنید. هر phrasal verb با استفاده از 6 گام آسان آموزش داده شده است.

 

 

دیکشنری یا فرهنگ لغت عبارت است از فهرست واژگان به یک یا چند زبان خاص که اغلب به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده است که ممکن است شامل اطلاعاتی راجع به تعاریف، کاربرد، اصطلاحات، تلفظ ها، ترجمه و غیره باشد. به عبارتی دیگر دیکشنری یک مرجع لغوی است که روابط متقابل بین داده ها را نشان می دهد .

 

 

چند دیکشنری پر کاربرد و برتر زبان انگلیسی  را در ادامه نگاهی می اندازیم:

 

McGraw-Hill Essential ESL Dictionary
اولین چیزی که شما به آن نیاز دارید یک فرهنگ لغت خوب است تا بتوانید کلمات جالب مورد نظر خود را جستجو کنید.
مزیت این فرهنگ لغت این است که به طور خاص برای یاد گیرنده زبان انگلیسی طراحی شده است. این بدان معنی است که این کتاب به شکلی نوشته شده است که به راحتی قابل فهم باشد تا هیچ چیز در ترجمه گم نشود.
همچنین تعدادی منابع اضافی وجود دارد که همراه با فرهنگ لغت آمده است. بخش هایی وجود دارد که قواعد دستور زبان و مکالمه انگلیسی را در بر می گیرد. حتی یک بخش پر از کلمات و تصاویر واژگان وجود دارد که مضامین مختلفی مانند الکترونیک، حیوانات یا واژگان کلاس را نشان می دهد.

 

سری کتاب های English Vocabulary in Use
مجموعه واژگان انگلیسی در حال استفاده، یک مجموعه پرفروش از کتاب های دانشگاه کمبریج پرس است که به دانشجویان انگلیسی در تمام سطوح کمک می کند تا واژگان خود را بهبود بخشند و در جهت تسلط به زبان انگلیسی تلاش کنند. یکی از بهترین ویژگی های این سری این است که دانش آموزان می توانند مطالعه انگلیسی بریتانیایی یا انگلیسی آمریکایی را انتخاب کنند که برای افرادی که برای IELTS یا TOEFL آماده می شوند بسیار عالی است.

 

Oxford Picture Dictionary (فرهنگ لغت مصور آکسفورد)
اگر یک یادگیرنده تصویری هستید، می توانید واقعاً از یک فرهنگ لغت متکی به عکس ها و تصاویر زیبا برای آموزش واژگان قدردانی کنید. “دیکشنری مصور آکسفورد” برای این کار عالی است و همچنین شامل بخش های واژگان مرتبط، سؤالات و داستانهایی که قبل از خواندن به شما در درک کامل کلمات کمک خواهد کرد .
حتی نسخه های دو زبانه فرهنگ لغت نیز موجود می باشد، بنابراین می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که هم از زبان انگلیسی و هم از زبان محلی شما استفاده می کند.

 

504 Absolutely Essential Words
کتاب واژگان 504 کلمات ضروری برای افرادی که می خواهند قبل از رفتن به سراغ مطالب پیشرفته تر، یک پایه قوی لغوی ایجاد کنند، بهترین گزینه است. همانطور که از نام این کتاب پیداست، این کتاب بیش از 500 کلمه مهم و متداول را که در انگلیسی کاربرد دارد، شامل می شود.
این کتاب همچنین برای دانش آموزانی که برای آزمون مهارت های زبان انگلیسی آماده می شوند بسیار عالی است و پر از مطالب مکمل است که یادگیری واژگان را سریع و آسان می کند.

اطلاعات دانلود Oxford Phrasal Verbs Dictionary

دانلود Oxford Phrasal Verbs Dictionary Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
49 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.