دانلود کتاب Modern Short Stories in English

5,562

دانلود کتاب Modern Short Stories in English

 

خواندن داستان ها می توانند ما را در تمام مراحل زندگی هدایت ‌کنند. از همان لحظه‌ای که به دنیا آمدیم تا وقتی‌ که به سن نوجوانی و بزرگ‌سالی می‌رسیم با داستان ها سرورکار داریم. وقتی بچه هستیم، پدر و مادرمان برایمان داستان می گویند. وقتی بزرگتر میشویم، داستان‌ها را در رادیو، تلویزیون یا اینترنت می‌بینیم. وقتی یک دانش‌آموز هستیم داستان‌های خودمان را در مدرسه میگوییم. وقتی به سن بزرگ‌سالی می‌رسیم، دوست داریم که موسیقی‌هایی گوش کنیم که داستان‌های تأثیرگذاری در آن نهفته باشد. تئاتر برویم و یا فیلم ببینیم یا داستان و رمان ها را در کتاب‌ها و مجلات بخوانیم. داستان برای همه‌ ما است و فقط ویژه‌ کودکان نیست.

 

از داستان ها می‌توان به نحو مطلوبی برای یادگیری زبان دوم استفاده کرد. داستان می‌تواند آغاز بسیار خاطره‌ انگیزی برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. همان‌گونه که ما مفاهیم زندگی را در قالب داستان یادگرفتیم، داستان ها به زبان خارجی نیز می‌تواند مفاهیم را به شیوه خاطره ‌انگیزی به زبان‌آموز منتقل کند.خواندن داستان کوتاه ذهن را بروی یک دنیای خارق‌العاده باز کرده و به سطح جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی می‌رساند. یادگیری زبان از این راه شاید روش آهسته‌ای به نظر برسد، اما بسیار مؤثرتر از روش های مورد ادعاست. حتی می توان گفت خواندن داستان های کوتاه انگلیسی در درازمدت باعث می‌شود که سریع‌تر از هر راهی که فکرش را می‌کنید به شیوایی و مهارت در زبان انگلیسی برسید.

 

اما این نکته را بدانید که به چه صورت این کار را انجام میدهید تا موثر تر باشد هم اهمیت زیادی دارد. خواندن داستان باید به یک عادت تبدیل شود. شما هر چقدر هم که مشغله داشته باشید باید زمانی را هرچند کم به این کار اختصاص دهید. به عنوان مثال حتی شده 20 دقیقه در روز کتاب بخوانید. این که کتاب داستان مناسب با سطح خود انتخاب کنید خیلی اهمیت دارد. چون اگر سطح کتاب خیلی بالا باشد یا از سطح شما پایین تر باشد انگیزه خود را برای یادگیری از دست خواهید داد و به مرور نمی توانید به این کار ادامه دهید. پیشنهاد می شود از ترجمه فارسی کتاب ها برای یادگیری استفاده نکنید باید حتی اگر به جمله یا کلمه ای برخوردید که معنی آن را نمی دانستید تلاش کنید تا با سرچ کردن یا توجه به باقی متن مفهوم آن را یاد بگیرید.

 

کتاب Modern Short Stories in English  شامل 17 داستان کوتاه از نویسندگان آمریکایی مانند نوریس، کوهن و گلدبرگ است. پس از هر داستان تعدادی سئوال درک مطلب برای تقویت reading و تعدادی سئوال مربوط به لغات و اصطلاحات برای یادگیری کلمات داستان طراحی شده ­اند. این کتاب برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب است.

اطلاعات دانلود Modern Short Stories in English

دانلود Modern Short Stories in English Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
21 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.