دانلود کتاب IELTS Maximiser

دانلود کتاب ماکسیمایزر معمارزاده | دانلود کتاب رایتینگ معمارزاده pdf

64,296

دانلود کتاب IELTS Speaking Maximiser

 

IELTS Speaking Success کتابی برای تقویت مهارت گفتاری و مکالمه آزمون آیلتس است که دارای 220 صفحه به صورت کاملا منظم به موارد مورد نیاز و لازم برای شرکت در مکالمه و کسب موفقیت در مکالمه آزمون آیلتس می پردازد. این کتاب در بردارنده انواع مختلف سوالات و موضوعاتی است که در هر یک از سه بخش مکالمه آیلتس مورد سوال قرار می گیرد. دستورالعمل های قدم به قدم در طول کتاب به چگونگی پاسخ به انواع سوالات می پردازد که در تست و گستره وسیعی از موضوعات مطرح می شود. همچنین این کتاب نمونه های ساختاری و صحیح پاسخ به سوالات برای کسب نمره بهتر در هر سه بخش  آزمون را ارائه می کند. مهمترین ویژگی این کتاب عبارت است از:

افزایش نمره Speaking آزمون آیلتس با آموزش

پاسخ به انوع مختلف سوالات

انوع مختلف سوالات در موضوعات مختلف

استفاده از واژگان و اصطلاحات پیچیده تر

استفاده از گستره وسیعی از جملات

پرهیز از اشتباهات رایج

ساخت مدل های پاسخ برای هر یک از سه بخش آزمون

 

کتاب کنونی برای ان دسته از داوطلبین طراحی و تالیف شده است که به دنبال ارتقای سطح مهارت گفتاری خود و کسب نمره شش یا هفت در بخش مهارت گفتاری آزمون آیلتس می باشند. البته لازم به ذکر است که این کتاب برای آن دسته از داوطلبین که به دنبال کسب نمره پنج هستند، نیز مناسب است چرا که محتوای آن به گونه ای طراحی شده که تمامی جنبه های مصاحبه آزمون را شامل می شود. بنابراین، محتوای یکپارچه و اصولی کتاب تا حد قابل قبولی عملکرد داوطلبین را در آزمون ارتقا و بهبود می بخشد.

 

این کتاب با استفاده از سوالات پیشین آزمون آیلتس و بیشترین مباحثی که ممکن است سوالات و موارد مورد بحث آزمون اصلی باشند،‌ محتوا و مطالب کتاب را سامان داده و تمامی نکات لازم هنگام رویارویی با مطالب جدید و واژه های نااشنا را برای زبان آموزان شرح می دهد. بدون تردید، تمام نکات، ترفندها و دانش لازم برای قبولی در بخش گفتاری آزمون آیلتس فراهم شده تا زبان آموزان در کمترین فرصت ممکن بتوانند به یک سطح قابل قبول رسیده و از خواندن منابع پراکنده و غیر ضروری پرهیز کنند.

 

کتاب اسپیکینگ  یکی از شناخته شده ترین کتاب های تقویت مکالمه برای مهارت اسپیکینگ آیلتس در داخل ایران به شمار میرود. این کتاب همچنین در فهرست پربازدید بهترین کتاب های آیلتس جای دارد. این کتاب نقاط قوت و نقاط ضعف خود را داشته که در آن میان میتوان به کلیشه ای و ثابت بودن پاسخ ها و سطح بالای آن ها و از برتری های آن به دسترسی زبان آموز به یک مجموعه ارزشمند پرسش های آیلتس اشاره کرد. . این کتاب یکی از بهترین منابع در تقویت مهارت اسپیکینگ است و تمام کسانی که نمره بالایی در آزمون دریافت کرده اند از این کتاب بهره برده اند .

این کتاب بسیاری از اطلاعات مرتبط با بخش گفتاری را با مثال های زیادی پوشش می دهد و ایده های بیشماری را در مورد موضوعات مختلف برای بهبود بخش مصاحبه ارائه می دهد.

از دیگر برتری های این مجموعه نسبت به سایر مجموعه ها تمارین متنوع به همراه آزمون های استاندارد می باشد که شما را کاملا برای آزمون آماده خواهد کرد. پاسخ آزمون های شبیه سازی شده و تمارین نیز در انتهای کتاب آورده شده اند که هرچه بیشتر در درک مطالب به شما کک خواهد کرد. Ielts Speaking Maximizer در صورت مطالعۀ دقیق به راحتی می تواند نمرۀ آیلتس شما را به بالای 7 افزایش دهد که این امر بسیار فوق العاده می باشد.
مجموعه کتاب های IELTS معمار زاده برای بالابردن سطح نمره شما بسیار کارآمد خواهند بود

اطلاعات دانلود IELTS Maximiser ( Speaking, Writing, Reading )

دانلود IELTS Speaking Maximiser Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
9 مگابایت
دانلود IELTS Writing Maximiser Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
57 مگابایت
دانلود IELTS Reading Maximiser Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
44 مگابایت
دانلود فایل صوتی اسپیکینگ معمارزاده - Audio Files
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
138 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.