دانلود کتاب Collins Get Ready for IELTS

دانلود کتاب ریدینگ برای ایلتس

947

دانلود کتاب Collins Get Ready for IELTS

 

آيلتس IELTS به معناي سامانه جهاني ارزيابي زبان انگليسي است که يکي از با ارزش‌ترين آزمون‌هاي زبان انگليسي در حال حاضر است و در سراسر جهان برگزار مي‌شود. آيلتس IELTS در واقع آزموني بريتانيايي بوده که از اين نظر در برابر تافل TOFEL، آزمون آمريکايي قرار مي‌گيرد. اين آزمون به دست دانشگاه کمبريج Cambridge انگلستان، شوراي فرهنگي بريتانيا و مرکز آيلتس IELTS استراليا برگزار مي‌شود. نمره بندي اين آزمون از 0 تا 9 سطح را در بر میگیرد.

 

Get Ready for IELTS منتشر شده از انتشارات Collins مجموعه ای چهار سطحی که برای شزکت و آمادگی برای آزمون آیلتس فراهم میکند. این مجموعه که از چهار کتاب برای هر مهارت تشکیل می شود برای زبان آموزانی مناسب خواهد بود که قصد کسب نمره 4 تا 5 آیلتس را دارند و پس از آن می توانند از کتب پیشرفته تر استفاده نمایند. هر یک از کتاب های این مجموعه شامل بخش های تمرینی به همراه پاسخ، ارائه نکات و اطلاعات لازم برای آزمون می باشد  و همچنین تنظیم آن به گونه ای بوده است تا برای افراد سطوح pre-intermediate مناسب باشد و نياز به منابع براي آزمون آيلتس را برطرف مي کنند.. این  کتاب ها برای افرادی که قصد شروع مطالعه به هدف آیلتس را دارند مناسب می باشد که در ادامه می توانند از کتاب های سطوح بالاتر آیلتس استتفاده نمایند. کتاب های این مجموعه عبارتند از:

Get Ready for IELST – Listening: شامل تمرین های شنیداری به همراه پاسخ برای تقویت مهارت شنیداری

Get Ready for IELTS Speaking: شامل تمرین های مکالمه به همراه راهکاریهای لازمی برای تقویت مهارت شنیداری

Get Ready for IELTS Reading: شامل نمونه متون سطح پیش متوسط آزمون آیلتس

Get Ready for IELTS Writing: شامل الگوهای نوشتاری و تقویت مهارت نگارش زبان انگلیسی که برای تقویت مهارت نوشتاری (Writing) زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، توسط انتشارات کولینز به چاپ رسیده است. این کتاب برای زبان آموزانی مناسب است که نمره آیلتس آنها در حدود 3 یا 4 (از 9) باشد و بخواهند مهارت نوشتاری خود را تقویت کنند. از 12 درس تشکیل شده است و هر درس به موضوع خاصی (فرهنگ، خانواده، جهانگردی، تکنولوژی، سلامتی…) می پردازد. این موضوعات در آزمون های گذشته آیلتس بیشترین درصد تکرار را داشته اند. بعد از هر 3 درس بخشی به نام Review Unit وجود دارد که مطالبی را که در 3 درس قبل از خود بیان شدند را مرور می کند. همچنین در پایان کتاب به منظور ارزیابی یادگیری خود می توانید قسمت Practice Test که نمونه ای از یک امتحان مهارت نوشتاری آیلتس است، را انجام دهید.

 

اين کتاب خود خوان مناسب زبان آموزان سطوح پايين تر است که مي خواهند آمادگي آزمون آيلتس را پيدا کنند.

اطلاعات دانلود Collins Get Ready for IELTS ( Speaking, Listening, Writing, Reading )

دانلود Collins Get Ready for IELTS Speaking Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
7 مگابایت
دانلود Collins Get Ready for IELTS Listening Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
4 مگابایت
دانلود Collins Get Ready for IELTS Writing Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
6 مگابایت
دانلود Collins Get Ready for IELTS Reading Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
7 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.