دانلود کتاب English Vocabulary in use Advanced

2,766

دانلود کتاب English Vocabulary in use Upper intermediate

 

لغات در هر زبانی نقش کلیدی و اساسی در فراگیری آن زبان دارد . دایره لغات، دانش واژگانی یا Vocabulary در رایتینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی نقش ویژه‌ای دارد و کتاب‌هایی مثل English Vocabulary in Use هم برای زبان آموزان و هم معلمان منبع ارزشمندی به حساب می‌آیند.

مجموعه English Vocabulary in Use، محصول انتشارات کمبریج یکی از مجموعه های آموزش و تقویت کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد.

یکی از محبوب ترین کتاب ها در زمینه تقویت لغات زبان انگلیسی می‌باشد. این مجموعه کتاب‌ها که به نوعی از منابع خودآموز یا self-study آیلتس هم هست در ۴ سطح آموزشی از مبتدی (Elementary) تا پیشرفته (Advanced) برای شما فراهم شده است، که هر سطح کتابی جداگانه دارد. کلماتی که برای برقراری مطمئن ارتباط نیاز دارید در این کتاب بیاموزید که مناسب سطح C1 تا C2 و زبان آموزان پیشرفته (Advanced) است.

با تمرینات حرفه ای این کتاب، کلمات را به خاطر سپرده و در گفتار و نوشتار انگلیسی به کار ببرید. درس‌های دانش واژگانی یا vocabulary در صفحات سمت چپ و تمرین ها در صفحه مقابل هر درس آمده است. همچنین وجود پاسخ‌نامه در انتهای کتاب استفاده از این سری کتاب را بدون استاد هم ممکن کرده است. با این کتاب میتوانید بدون نیاز به حضور و ثبت نام در آکوزشگاه های زبان انگلیسی و بدون معلم دانش لغوی و دایره واژگان خود را به حد مطلوب و قایل قبولی برسانید.

ویژگیهای خوب این کتاب :

شامل 101 درس
انتخاب لغات بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج
آموزش لغات انگلیسی در جمله
آموزش تلفظ لغات
شامل مثالها و تمرینهای متنوع
همراه با پاسخنامه
قابل استفاده به صورت خود آموز

با مطالعه این کتاب با لغات مربوط به مباحث و موضوعات زیر آشنا خواهید شد:

Work and study
people and relationships
leisure and lifestyle
the environment
society and institutions
the media
health
basic concepts
functional vocabulary
words and meanings
fixed expressions and figurative language
language variation

 

هر درس اين مجموعه در دوصفحه طراحي شده است که صفحه نخست آن به معرفي لغت جديد و معني آن بصورت تصويري يا دادن تعريفي از آن مي پردازد و بلافاصله لغت را در جمله اي به کاربرده است و در صفحه مقابل تمرين هايي براي ارزيابي ميزان يادگيري لغات آورده است. از مزاياي اين مجموعه مي توان به موضوع بندي لغات (topic based) اشاره کرد. مزيت ديگر اين کتاب نشان دادن کاربرد صحيح لغات تدريس شده در بافت مي باشد که بدين وسيله يادگيري لغت را در ذهن نهادينه مي کند و به زبان آموز الگويي براي کاربرد لغات مي دهد. مهم ترين مزيت اين مجموعه پاسخ نامه اي است که در انتهاي کتاب آمده است که اين کتاب را براي عزيزاني که قصد دارند زبان را بصورت خودخوان بياموزند قابل استفاده مي کند.

دانلود کتاب English Vocabulary in use Advanced

دانلود English Vocabulary in use Advanced Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
8 مگابایت
دانلود English Vocabulary in use Advanced Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
532 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.