دانلود کتاب Business vocabulary in use

3,435

دانلود کتاب Business vocabulary in use

 

امروزه کتاب های خودآمور در میان علاقه مندان به آموزش طرفداران زیادی پیدا کرده است که یکی از آنها کتاب Business vocabulary in use که توسط انتشارت کمبریج، منشر شده است.

مجموعه ای کامل برای آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی و به صورت خودآموز است، این سری از کتاب ها که در سطوح مختلف طبقه بندی شده اند، سعی دارند لفات زبان انگلیسی  را از پایه ترین سطح تا سطوح پیشرفته آموزش دهند. درس ها به صورت دو صفحه ای در قالب درس و تمرین ارائه شده، که در پایان کتاب نیز پاسخ تمامی تمرین های کتاب ارائه شده است.

در این بخش 11 کتاب از این مجموعه به همراه نرم افزارهای آن در اختیاز زبان آموزان قرار گرفته است که شامل مواردی نظیر لغات پایه زبان انگلیسی، سطوح مقدماتی تا پیشرفته، افعال ترکیبی، اصطلاحات، لغات آکادمیک، لغات ضروری تجارت و کسب و کار، لغات تخصصی مشاغل، تست های طبقه بندی شده لغات و گلاسوری بابیلون می باشد. مجموعه Vocabulary in Use همانطور که از نام آن پیداست، سعی میکند لغات کاربردی زبان انگلیسی مطرح کند که از این رو مورد توجه بسیاری از مدرسین و زبان آموزان قرار گرفته و یکی از محبوب ترین کتاب ها در زمینه تقویت لغات زبان انگلیسی می‌باشد.

این کتاب از پرفروش ترین کتاب های آموزش لغات ضروری انگلیسی برای تجارت و بازرگانی می باشد. مجموعه حاضر، لغات جدید و پرکاربرد انگلیسی که برای تجارت استفاده می شود را، در دو  سطح آموزشی (Intermediate – Advanced) برای شما عزیزان فراهم کرده است. همراه با آموزش این سطوح، به سادگی می توانید لغات تجاری انگلیسی را در مکالمات، مذاکرات تجاری و نامه های اداری بکار ببرید. همچنین دارای واژگان و لغاتی است که در موقعیت های مختلف، مورد استفاده یک Businessman قرار می گیرد. مجموعه فوق مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته و مورد پسند نیز واقع شده است، زیرا مجموعه ای بسیار کامل و کاربردی می باشد. دایره لغات انگلیسی بسیار وسیع و گسترده می باشند که می توان آنها را طبق بخش بندی های خاص خود، به راحتی فراگرفت.

 

و یک مرجع خودخوان برای زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته زبان انگلیسی است که بدنبال اهداف حرفه ای و وارد شدن به عرصه کار و تجارت هستند. کتاب Business Vocabulary in Use Advanced با پژوهش های صورت گرفته درباره تحوه کاربرد زبان توسط بومی زبانان تدوین شده است. در حقیقت، خوانندگان 2000 واژه  پرکاربرد و رایج که توسط پ بومی زبانان بکار گرفته می شوند، را فرا خواهند گرفت.

این کتاب شامل 50 درس بوده و پیرو کارامدترین فرمت آموزش واژگان و تمرین های استاندارد است. تمامی موضوعات و مفاهیم کتاب به روز بوده و از گستردگی بالایی برخوردار می باشند.

دانلود کتاب Business vocabulary in use

دانلود Business vocabulary in use Elementary Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
22 مگابایت
دانلود Business vocabulary in use intermediate Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
7 مگابایت
دانلود Business vocabulary in use Advanced Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
18 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.