دانلود کتاب English Vocabulary in use Upper intermediate

2,231

دانلود کتاب English Vocabulary in use Upper intermediate

 

لغات در هر زبانی نقش کلیدی و اساسی در فراگیری آن زبان دارد . دایره لغات، دانش واژگانی یا Vocabulary در رایتینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی نقش ویژه‌ای دارد و کتاب‌هایی مثل English Vocabulary in Use هم برای زبان آموزان و هم معلمان منبع ارزشمندی به حساب می‌آیند.

 

مجموعه English Vocabulary in Use، محصول انتشارات کمبریج یکی از مجموعه های آموزش و تقویت کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. یکی از محبوب ترین کتاب ها در زمینه تقویت لغات زبان انگلیسی می‌باشد. این مجموعه کتاب‌ها که به نوعی از منابع خودآموز یا self-study آیلتس هم هست در ۴ سطح آموزشی از مبتدی (Elementary) تا پیشرفته (Advanced) برای شما فراهم شده است، که هر سطح کتابی جداگانه دارد. کتاب سوم این مجموعه توضیحات و تمرینات دانش واژگانی مناسبی برای زبان آموزان سطح B2 یا upper-intermediate دارد.با وجود ۱۰۰ درس در این کتاب می‌توانید هم خودتان و هم در کلاس زبان، دایره لغات خود را گسترش دهید. درس‌های دانش واژگانی یا vocabulary در صفحات سمت چپ و تمرین ها در صفحه مقابل هر درس آمده است. همچنین وجود پاسخ‌نامه در انتهای کتاب استفاده از این سری کتاب را بدون استاد هم ممکن کرده است. با این کتاب میتوانید بدون نیاز به حضور و ثبت نام در آکوزشگاه های زبان انگلیسی و بدون معلم دانش لغوی و دایره واژگان خود را به حد مطلوب و قایل قبولی برسانید.

 

کتاب vocabulary in use-Upper Intermediate برای سطح B2 ( بالاتر از متوسط) تدوین‌شده است. هر درس vocabulary in use  شامل دو صفحه است. در صفحه اول مطالب و لغات جدید آموزش داده می‌شود. صفحه دوم نیز شامل تمرینات مربوط به لغات همان درس است. موضوعات کتاب Vocabulary in Use English بسیار گسترده و شامل کار، تعطیلات و شبکه‌های اجتماعی است. برای یادگیری بیشتر زبان‌آموز، مؤلفان در انتهای کتاب پاسخنامه تمرینات درس را نیز اضافه کرده‌اند.

 

کتاب زبان vocabulary in use-Upper Intermediate برای داوطلبانی با سطح زبان متوسط طراحی‌شده است. تمامی کتاب‌های مجموعه vocabulary in use   به‌گونه‌ای طراحی‌شده که افراد به‌صورت خودخوان و گروهی می‌توانند از آن استفاده کنند. حال حاضر تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های خصوصی کشور از سری کتاب‌های vocabulary in use  در برنامه درسی خود استفاده می‌کنند. همچنین زبان‌آموزانی که فرصت رفتن به کلاس آموزش زبان انگلیسی را ندارند، می‌توانند به‌صورت مستقل به مطالعه کتاب vocabulary in use بپردازند.

 

ویژگی های ابرز این کتاب:

شامل 101 درس
انتخاب لغات بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج
آموزش لغات انگلیسی در جمله
آموزش تلفظ لغات
شامل مثالها و تمرینهای متنوع
همراه با پاسخنامه
قابل استفاده به صورت خود آموز

با مطالعه این کتاب با لغات مربوط به مباحث و موضوعات زیر آشنا خواهید شد:

Daily life topics like work
holidays and social media
feelings & actions
basic concepts like possession
success and time
connecting and linking words; word formation
words & pronunciation
counting people & things
phrasal verbs
varieties and styles

دانلود کتاب English Vocabulary in use Upper intermediate

دانلود English Vocabulary in use Upper intermediate Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
25 مگابایت
دانلود English Vocabulary in use Upper intermediate Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
211 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.