دانلود کتاب American Accent Training

8,257

دانلود کتاب American Accent Training

 

همانطور  که در جریانیم مطالعه کلی خصوصیات اصوات گفتاری را آواشناسی می گویند. آواشناسی تولیدی به بررسی چگونگی تولید اصوات گفتار با استفاده از دستگاه گفتاری نسبتا پیچیده می پردازد.ما اصوات گفتار را با هوایی شروع می کنیم که توسط ریه ها از طریق نای به حنجره رانده می شود.در داخل حنجره تارهای صوتی قرار دارند که حالت های اصلی گوناگونی را جهت تولید صدا به خود می گیرند.

 

این کتاب یک ابزار آموزشی عالی برای کلاس و یا برای استفاده شخصی به تمام معناست! در سال های اخیر ، آموزش لهجه آمریکایی بارون به عنوان یک برنامه خودآموزی احترام گسترده ای کسب کرده است ، اما مربیان ، معلمان و گفتاردرمانگرها هر چه بیشتر به این موضوع ابراز می کنند که در کلاس های گفتار خود نیز از آن استفاده می کنند. این کتاب  آموزش را به به جایی می رساند که قبلاً هیچ ابزار آموزش لهجه آمریکایی نرفته است ، و آموزش های بسیار خلاقانه ای را برای دانشجویان و افراد بازرگان ارائه می دهد.

 

ساختار کتاب مجدداً سازماندهی شده است ، دنباله های بسیار واضح تر و مستقیم تر از دانش آموزان را در اختیار شما قرار می دهد و مسیری برای درک بهتر این مؤلفه صوتی قابل بارگیری دارای صداهای حرفه ای زن و مرد است که به دقت انتخاب شده اند تا به نمایندگی معتبر آمریکایی تلفظ شوند و تمرینات تلفظ کنند. شامل همه صداهای مصوت ، همخوانی ها ، مخلوط ها ، و تأکید بر اتصال ، یا پیوندهای صوتی رونویسی آوایی ، به دانش آموزان کمک می کند تا “ببینند”

 

صداهای صحیح طراحی شده برای دانش آموزان متولد خارجی و افراد بازرگان که در ایالات متحده و کانادا مشغول به کار ، مسافرت یا تحصیل هستند ، شامل مواد راهنمای تکمیلی مربوط به ۱۱ زبان (چینی ، ژاپنی ، هندی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی ، کره ای ، عربی ، لهجه جنوبی ایالات متحده ، و زبان های آفریقایی). ویژگی های با ارزش تر شامل دسترسی به یک وب سایت جامع و مراجعه به یک تحلیلگر تلفنی واجد شرایط برای تجزیه و تحلیل گفتار تشخیصی فرد است

 

کتاب American Accent Training با هدف تقویت تلفظ و لهجه آمریکایی طراحی شده است. این کتاب شامل 17 درس بوده و کلیه‌ی موارد مربوط به تلفظ صحیح آمریکایی را آموزش می‌دهد. در پایان درس 9 و درس 17، یک بخش review طراحی شده است. علاوه بر این اهمیت intonation و stress لغات و تاثیر آن در داشتن لهجه خوب و استاندارد آمریکایی آموزش داده شده است. این کتاب شامل پاسخنامه بوده و به صورت خودآموز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اطلاعات دانلود American Accent Training

دانلود American Accent Training Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
228 مگابایت
دانلود American Accent Training Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
947 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.