دانلود کتاب ?Ship or Sheep

9,810

دانلود کتاب ?Ship or Sheep

 

Sheep or Ship نام کتابیست در زمینه آموزش مهارت تلفظ زبان انگلیسی در سطوح متوسط که.اگر شما در زمینه تلفظ و لهجه انگلیسی مشکل دارید و یا گاهی اوقات با وجود دانستن معنی واژه ها، معنای جمله را درک نمی کنید، این کتاب می تواند برای شما مناسب باشد. این کتاب زبان آموز را در شناخت و متمایز ساختن صداهای مشابه کمک خواهد نمود. کتاب Sheep or Ship مشتمل بر 50 درس می باشد که هر درس به معرفی یکی از صداهای زبان انگلیسی و تفاوت های آن و همچنین نحوه تلفظ صحیح آن می پردازد.

قبل از آنکه درباره فونتیک زبان انگلیسی صحبت کنیم، باید قانونی کلی را درباره بیشتر زبان ها بدانیم:

با وجود پیشرفت فراوان زبان‌های مختلف در دنیا، هنوز هم کمتر زبانی پیدا می‌شود که دیکته آن با تلفظ‌هایش تطابق کامل داشته باشد.

منظور از تطابق این است که برای مثال در زبان آلمانی، یک سری قوانین برای تلفظ کلمات وجود دارند که در جلسه اول کلاس به شما آموزش داده می‌شوند، و از آن به بعد خواهید توانست هر متن آلمانی را با تلفظ صحیح بخوانید، حتی اگر یک کلمه از آن را متوجه نشوید!

اما در انگلیسی و بیشتر زبان‌های دنیا، از این خبرها نیست! تلفظ ها در زبان انگلیسی کاملا حفظی هستند و هیچ قانون صد درصدی وجود ندارد که بگوید فلان حرف همیشه فلان صدا را دارد. بنابراین چاره‌ای نیست جز اینکه تلفظ‌های انگلیسی زبانان را “تقلید کنیم”.

اصلی ترین راه اینکه بدانیم کلمات در زبان انگلیسی چطور تلفظ می‌شوند، شناخت و استفاده از نشانه‌های فونتیک زبان انگلیسی (Phonetic Symbols) است.

اگر از دیکشنری‌ های انگلیسی به انگلیسی استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد به این نشانه‌ها برخورده‌اید. حتما می‌دانید که نشانه های فونتیک طرز صحیح تلفظ (Pronunciation) یک کلمه را نمایش می‌دهند. شاید خیلی به آنها توجه نکرده باشید چون معنی کلمه برای شما مهم‌تر بوده، شاید هم تلفظ آن کلمه را از قبل می‌دانسته‌اید و نیازی نداشتید دوباره آن را چک کنید! حتی شاید هم تلفظ آن را حدس زده باشید و دیکشنری را گذاشته باشید کنار!

این کتاب با هدف آموزش تلفظ صحیح لغات و صداهای انگلیسی برای زبان آموزان سطح متوسطه (Intermediate) طراحی شده است. هر درس از کتاب، یک صدا را معرفی کرده و علاوه برآن نکات مربوط به stress و intonation را آموزش می‌دهد. این کتاب می‌تواند به صورت خودآموز و یا در کلاس مورد استفاده قرار گیرد.

 

ویژگیهای مهم این کتاب را درادامه مطالعه میکنید:

شامل 50 درس
آموزش لهجه بریتیش
حاوی تمرین و مثال‌های متنوع
آموزش phonetics
همراه با پاسخنامه
شامل بخش مرور دروس و تست‌های متنوع

اطلاعات دانلود ?Ship or Sheep

دانلود ?Ship or Sheep Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
126 مگابایت
دانلود ?Ship or Sheep Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
133 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.