دانلود کتاب ?Tree or Three

9,558

دانلود کتاب ?Tree or Three

 

وقتی با کلمه آواشناسی روبرو می شویم مراحل تولید اصوات در ذهن ما تداعی می شود و عقیده اکثر افراد بر این است که آواشناسی علمی است که چگونگی تولید اصوات را بررسی می کند .ولی آیا فقط با تولید اصوات رابطه زبانی بین سخنگو ومخاطب برقرار می شود؟ قطعا چنین نیست.اگر ما سخن بگوییم بدون اینکه مخاطب ما سخنانمان را بفهمد ارتباط زبانی برقرار نشده است .بنابراین اولین مرحله در برقراری ارتباط تولید صوت توسط سخنگوست اما برای برقراری ارتباط زبانی کافی نیست

.زبان انگلیسی به دلیل داشتن الفبایی متفاوت، کاملا با زبان فارسی فرق می کند. به صورت کلی در زبان انگلیسی برخلاف زبان فارسی هر حرف نشاندهنده یک صدا نیست

یکی از مهمترین نکات در یادگیري یک زبان جدید نحوه تلفظ کلمات و آواها (Pronunciation)است. نکته اي که شاید افراد در یادگیري زبان توجه چندانی به آن نشان ندهند، اما یادگیري الفباي فونتیک را می توان یکی از مهم ترین بخش هاي یادگیري زبان انگلیسی دانست.

خصوصا اگر در خانه و به کمک خودآموز زبان انگلیسی، تمرین می کنید، یادگیري تلفظ صحیح کلمات با استفاده از حروف صوتی به شما کمک می کند، تا در گویش زبان انگلیسی مانند یک شخص حرفه اي عمل کنید.

 

اهمیت یادگیري تلفظ کلمات و آواها در زبان انگلیسی

26 حرف زبان انگلیسی بیش از 40 ترکیب آوایی دارند، که 22 تاي آن مربوط به حروف صدادار و 25 تا مربوط به حروف بی صدا است. یعنی برعکس حروف فارسی که دارای یک آوا و خوانش هستند، هر کلمه ممکن است در اثر ترکیب با حروف دیگر شکل جدیدي به خود بگیرند.

بعلاوه تکیه هجاي کلمات (Stress ) در زبان انگلیسی بر اساس نوع کاربردشان (اسم، فعل و …) تغییر می کند. یکی از وجه تمایزهاي مهم بین کسانی که زبان انگلیسی را با لهجه و کسانی که همانند زبان مادري صحبت می کنند، طرز بیان افراد در صحبت انگلیسی است.

 

کتاب Tree or Three با هدف آموزش تلفظ صحیح لغات و صداهای انگلیسی برای زبان آموزان سطح مبتدی (elementary) طراحی شده است. هر درس از کتاب، یک صدا را معرفی کرده و با تمرین‌های متنوع نحوه صحیح تلفظ آن‌‌ را آموزش می‌دهد. این کتاب می‌تواند به صورت خودآموز و یا در کلاس مورد استفاده قرار گیرد.

در کل این کتاب Tree or Three یک کتاب تمرین آواشناسی بسیار لذت بخش است که به زبان آموزان سطح مبتدی تلفظ صحیح کلمات را از همان سطح مبتدی آموزش میدهد.

 

ویژگیهای مهم این کتاب که دارای :

شامل 47 درس
آموزش لهجه بریتیش
حاوی تمرین و مثال‌های متنوع
آموزش phonetics
همراه با پاسخنامه

اطلاعات دانلود ?Tree or Three

دانلود ?Tree or Three Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
78 مگابایت
دانلود ?Tree or Three Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
58 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.