دانلود کتاب Inside Writing 4

7,412

دانلود کتاب Inside Writing 4

 

یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت مهارت نگارش زبان انگلیسی، مطالعه و تمرین کردن مهارت نوشتن در متون متنوع و متعدد به زبان انگلیسی است. با تمرین نوشتن متون بیشتر دایره لغات و مهارت نوشتاری زبان‌آموز نیز بهبود خواهد یافت. Inside Writing عنوان مجموعه ای از انتشارات آکسفورد است که برای تقویت مهارت نگارش زبان انگلیسی طراحی شده است. این مجموعه زبان آموز است که برای تقویت مهارت نوشتن آکادمیک در موضوعات مختلف آماده خواهد نمود. این سری از کتاب ها شامل 5 سطح می باشد که برای زبان آموزان سطوح متوسط تا پیشرفته مناسب خواهد بود. هر یک از کتاب های این سطوح شامل 10 درس در زمینه موضوعات مختلف می باشد که هر درس از چهار بخش با عناوین Writing Skills، Writing Model, Grammar, Vocabulary تشکیل می شود. همچنین این سری از کتاب ها می توانند برای تقویت مهارت Writing آزمون IELTS نیز مفید باشند.

 

از ویژگی های این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این کتاب Inside Writing 4 آخرین مجموعه ی 5 جلدی برای مهارت نگارش است که پیشنیاز آن کتاب Inside Writing 3 میباشد.
این سری از کتاب‌ها با کمک متون تخصصی زبان انگلیسی در تمام زمینه‌ها به همراه تمرین‌های مختلف  در موضوعات مختلف مهارت Writing زبان‌آموز را تقویت می سازند.
این مجموعه برای تقویت مهارت Writing آزمون‌های آکادمیک و جنرال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متون عمومی، اداری، آکادمیک، علمی و تخصصی فراوانی را ارائه نموده است تا در حین تمرین کردن تمارین مخصوص نگارش، با استفاده از مطالب ارائه شده،درک مطلب درست و کاملی از متن خوانده شده حاصل شود.
ساختار آن در ابتدای هر درس چند مطلب و جملات و موضوع برای فراگیری تکنیک ها و نکات برای شروع کردن نوشتن جمله و در نهایت پاراگراف نویسی،دانش آموزان را نیز تقویت می کند و از آن‌ها میخواهد در مورد سوالات بحث کنند.
همچنین در بخش reading skills  تمام روش‌های جمله نویسی و حل سوالات درک مطلب را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد و بصورت عملی با تمرین‌های متفاوت آن را نهادینه می‌کند.
بلافاصله بعد از هر متن در بخش  vocabulary activitiesبا ارائه سوالات متنوع و متفاوت به سنجش میزان یادگیری لغات دانش‌آموزان می‌پردازد.
سپس در بخش Grammar مهارت نگارش دانش‌آموزان در مورد موضوع هر درس را تقویت می‌کند.

 

یادگیری مهارت نوشتاری با این کتاب با توجه به خودآموز بودن آن بسیار سریع و راحت است.

این کتاب در اکثر آموزشگاه های زبان و اساتید به زبان آموزان معرفی و استفاده میشود و برای زبان آموزان علاقه مند به یادگیری عمیق توصیه میشود.

اطلاعات دانلود Inside Writing 4

دانلود Inside Writing 4 Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
251 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.