دانلود کتاب Viewpoint 1

دانلود کتاب ویوپوینت 1 | دانلود pdf کتاب viewpoint 1

18,566

دانلود کتاب Viewpoint 1

 

درمیان منابع مختلف یادگیری زبان انگلیسی منابع خودآموز طرفداران بسیاری پیدا کرده است و این به دلیل کاهش هزینه و وقت یادگیری زبان است و همچنین با کتاب های خودآموز زبان میشود در اسرع وقت و با کیفیت ترین روش ممکن به هدف خود که همان تقویت و تسلط بر مهارت مکالمه و … است رسید.

 

کتاب Viewpoint  یک دوره نوآورانه و جدید است که براساس تحقیقات گسترده ای در زمینه Cambridge English Corpus به رشته تحریر درامده است. این کتاب دانش آموزان را به مهارت و سطح بالاتری برای برقراری موثرارتباط و تعامل گسترده با دیگران ارتقا می دهد. مجموعه ای کامل برای آموزش زبان انگلیسی  به بزرگسالان و نوجوانان در سطح متوسط تا پیشرفته ( B2-C1 ) است. ویوپوینت، اولین کتاب از مجموعه‌ای دو جلدی که در ادامه کتاب‌های تاچ استون و مخصوص دانشجویان سطح پیشرفته طراحی شده است. دوره آموزش زبان Viewpoint، محصول انتشارت کمبریج می باشد که به عنوان مرجع تدریس در بسیاری از آموزشگاههای داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اگر به دنبال تقویت و تسلط کافی  بر مهارت speaking و مکالمه به صورت حرفه‌ای هستید، این کتاب به شما توصیه می‌شود. لغات و اصطلاحات این کتاب به همراه ساختارهای گرامری جامع آن، بر تسلط کامل بر انگلیسی عمومی شما می افزاید. همچنین، موضوعاتی که برای مکالمات کتاب، فایل‌های صوتی و متون این کتاب استفاده شده است، موضوعات روز است و در نتیجه زبان آموزان را به authentic learning یا یادگیری به صورت طبیعی و متناسب با دنیای واقعی ترغیب می‌کند.

 

هر درس کتاب ویوپوینت دارای 4 بخش است که تحت عنوان Lesson A و Lesson D, Lesson C, Lesson B معرفی می‌شود و هر یک از این بخش ها هدف خاصی را از ابتدا تا انتهای مجموعه دنبال می‌کند. در پایان هر فصل نیز بخشی به نام Writing وجود دارد که با آموزش نکات نگارشی در سطح پیشرفته به تسلط زبان آموزان بر مهارت نوشتاری کمک می‌کند.

  • شامل 12 فصل با هدف تقویت مهارت‌های چهارگانه انگلیسی
  • تمرین‌های مفید و متنوع برای آشنایی بیشتر با ساختارهای دستوری
  • آشنایی با تلفظ صحیح لغات
  • بررسی اشتباهات رایج دانشجویان
  • به همراه CD
  • قابل استفاده به صورت خودآموز

اطلاعات دانلود ویوپوینت 1

دانلود Viewpoint 1 Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
38 مگابایت
دانلود Viewpoint 1 Workbook - کتاب کار
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
18 مگابایت
دانلود Viewpoint 1 Workbook Answer Key - پاسخ کتاب کار
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
850 مگابایت
Viewpoint 1 Student's Book Answer Key - پاسخنامه کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.7 مگابایت
دانلود Viewpoint 1 Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
398 مگابایت
دانلود ترجمه کتاب Viewpoint 1
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.8 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.