دانلود کتاب New Headway Elementary

5,573

دانلود کتاب New Headway Elementary

 

کتاب خوب براي شروع  آموزش زبان انگليسي از مبتدي تا پيشرفته و براي نوجوانان و بزرگسالان است. با هدف بالابردن اعتماد نفس و آشنايي با پايه هاي اساسي يادگيري زبان  مي باشد. اين مجموعه شامل متون کاربردي در زندگي روزمره، واژگان جديد، دستور زبان، توسعه مهارت خواندن و … است.

 

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. در هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش Reading و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد. دانشجویان در دوره های آموزش زبان و همه کسانی که به طور حرفه ای در توسعه و استفاده از آزمون های زبان تحصیل  می کنند، این منبع را یکی از متون معتبر و جامع  در راستای مقاصد و اهداف خود تلقی می کنند.

 

این کتاب در پنج سطح مقدماتی، مبتدی، پیش متوسطه، متوسطه و فوق متوسطه طراحی شده است و هر سطح 14 درس دارد. سطح فوق متوسطه این کتاب برای افرادی که تا حد خوب و  قابل قبولی با زبان انگلیسی آشنا هستند توصیه می شود.

 

برای حرف زدن صحیح و بدون مکث به زبان انگلیسی، علاوه بر دانستن گرامر و ساختارهای زبان انگلیسی لازم است دایره لغت قوی داشته باشید تا بتوانید منظورتان را بخوبی انتقال دهید. برای تقویت دایره لغات به صورت هدفمند بهتر است ابتدا راجع به موضوعی که می‌خواهید در مورد آن حرف بزنید، بخوانید. سپس با استفاده از کتاب‌های لغت موضوعی، در مورد موضوع مورد نظرتان لغات کافی حفظ کنید و در مرحله بعدی با استفاده از لغات فلش کارت بسازید و جمله بنویسید یا صدای خود را ضبط کنید و در مورد موضوع مورد نظر حرف بزنید و از لغاتی که یاد گرفتید استفاده کنید.

 

همیشه وقتی با لغت جدیدی مواجه می شویم اولین چیزهایی که یاد می‌گیریم معنی آن لغت به زبان انگلیسی و ترجمه آن در زبان فارسی است.

ولی اگر می‌خواهید دایره لغت فعال‌تان را تقویت کنید و مانند یک فرد بومی انگلیسی زبان صحبت کنید علاوه بر معنی لغت باید به نکات زیر هم توجه کنید:

 

  • چگونه نوشته می‌شود.
  • چگونه تلفظ می‌شود.
  • فعل، صفت و قید و خانواده لغت را یاد بگیرید.
  • نکات گرامری مرتبط با لغت را یاد بگیرید.
  • بستری که لغت در آن استفاده می‌شود.
  • کلماتی که همیشه با این لغت استفاده می‌شوند.

 

در کل این  مجموعه در 4 سطح مطابق با سيستم بريتانيايي (British Accent) سطح A1 تا B2 را پوشش مي دهد. اين مجموعه با آموزش گام به گام و نظام مند به تقويت هر چهار مهارت اصلي و مخصوصا ويژگي هاي Spoken English و زبان روزمره با اهداف مشخص مي پردازد. کتاب هاي اين مجموعه به دليل درک روشني از نيازهاي مدرس و زبان آموز در سراسر دنيا معروف مي باشد. در انتهاي کتاب نيز Tapescripts، grammar reference، ليست واژگان همراه با تلفظ، افعال بي قاعده و علائم فنوتيک مي باشد.

اطلاعات دانلود New Headway Elementary 5th Edition

دانلود New Headway Elementary Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
51 مگابایت
دانلود New Headway Elementary Workbook - کتاب کار + کلید پاسخ
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
146 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.