دانلود کتاب Idioms and Phrasal Verbs Advanced

2,302

دانلود کتاب Idioms and Phrasal Verbs Advanced

 

امروزه فراگیری زبان دوم به خصوص زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی به یکی از نیاز های هر انسان تبدیل شده است. برای یادگیری زبان مراجع و روش های مختلفی وجود دارد یکی از این روش ها استفاده از کتب خودآموز زبان هستند. تمام زبان آموزان ميدانند که بخش قابل توجهي از يادگيري زبان انگليسي، فراگرفتن اصطلاحات(idioms) و فعلهاي چندبخشي(phrasal verbs) است. در فيلم ها و سريالها به کرّات به اصطلاحاتي برخورد ميکنيد که با انگليسي استاندارد متفاوت اند

 

سری کتاب های   Idioms and Phrasal Verbs دو کتاب در سطح های متوسط و پیشرفته ارائه شده است که توسط انتشارات آکسفورد تهیه و تنظیم و در ادامه کتاب های Oxford World Skills مورد مطالعه قرار می گیرد. این دو کتاب تمرکز بر آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی و افعال چند قسمتی دارند که هر سطح شامل 60 درس می باشد که هر کدام بین 1 تا 3 صفحه هستند در هر درس پس از واژگانی که آموزش داده می شوند تمریناتی نیز ارائه می شود که پاسخ آنها در انتهای کتاب موجود می باشد.. در این دو کتاب اصطلاحات و افعال چند قسمتی به صورت کامل و جامع آموزش داده می شود که می تواند هم در مکالمه زبان انگلیسی و هم در آزمون های زبان موثر باشند. دروس این کتاب ها به صورت دو صفحه ای می باشد که در صفحه اول آموزش ها و در صفحه دوم تمرین ها ارائه شده است و در انتهای کتاب پاسخ تمامی تمارین ارائه شده است و لذا می تواند به صورت خودآموز نیز مورد مطالعه قرار گیرد. همانطور که از نام این کتاب ها مشخص است آنها حاوی اصطلاحات و افعال ترکیبی هستند. هر سطح از این مجموعه شامل بیش از 1000 فعل ترکیبی و اصطلاح رایجی است که آنها را هم می توان در کلاس های زبان و هم به صورت خود خوان استفاده کرد.

 

به کمک اين کتاب، فعلها، حروف اضافه و اصطلاحاتي که براي صحبت کردن و نوشتن انگليسي لازم داريد را ياد بگيريد و تمرين کنيد. کتاب Idioms and Phrasal Verbs بخشي از مجموعه ي موفق Word Skills است و با آموزش و تمرين بيش از 1000 اصطلاح و فعل چندبخشي در موقعيتهاي روزانه، فرصت مهارت يافتن در زبان انگليسي را به زبان آموزان ميدهد.

 

ويژگي هاي کليدی کتاب:

درس ها به گونه اي تنظيم شده است که براي يک زبان آموز سرگرم کننده باشد. نوشتار به زبان انگليسي و تمرين اصطلاحات و افعال دو کلمه اي با استفاده از فرهنگ لغات را خواهيد آموخت. اين مجموعه برنده جايزه از اتحاديه زبان انگليسي ادينبورگ در سال 2009 شده است.

بيش از 1000 اصطلاح در 60 مبحث

بخشهاي “درباره ي شما” به زبان آموز فرصت استفاده از اصطلاحات يادگرفته شده را در متن ميدهد

گردآوري فعلهاي چندبخشي مورد نياز در آزمونها را براي زبان آموزان – مناسب براي کار در کلاس يا خودخواني

درس ها به گونه اي تنظيم شده است که براي يک زبان آموز سرگرم کننده باشد.

استفاده از این کتاب برای کسانی که سطح متوسط از این سری رو مطالعه و مسلط هستند پیشنهاد میگردد.

اطلاعات دانلود Idioms and Phrasal Verbs Advanced

دانلود Idioms and Phrasal Verbs Advanced - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
236 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.