دانلود کتاب English Vocabulary in use Pre-intermediate & Intermediate

5,189

دانلود کتاب English Vocabulary in use Pre-intermediate & Intermediate

 

لغات در هر زبانی نقش کلیدی و اساسی در فراگیری آن زبان دارد . دایره لغات، دانش واژگانی یا Vocabulary در رایتینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی نقش ویژه‌ای دارد و کتاب‌هایی مثل English Vocabulary in Use هم برای زبان آموزان و هم معلمان منبع ارزشمندی به حساب می‌آیند.

 

مجموعه English Vocabulary in Use، محصول انتشارات کمبریج یکی از مجموعه های آموزش و تقویت کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. یکی از محبوب ترین کتاب ها در زمینه تقویت لغات زبان انگلیسی می‌باشد. این مجموعه کتاب‌ها که به نوعی از منابع خودآموز یا self-study آیلتس هم هست در ۴ سطح آموزشی از مبتدی (Elementary) تا پیشرفته (Advanced) برای شما فراهم شده است، که هر سطح کتابی جداگانه دارد. دومین کتاب از مجموعه کتاب‌های English Vocabulary in Use که مناسب سطح B1 بر اساس استاندارد اروپایی C.E.F.R است. درس‌های دانش واژگانی یا vocabulary در صفحات سمت چپ و تمرین ها در صفحه مقابل هر درس آمده است. همچنین وجود پاسخ‌نامه در انتهای کتاب استفاده از این سری کتاب را بدون استاد هم ممکن کرده است. با این کتاب میتوانید بدون نیاز به حضور و ثبت نام در آکوزشگاه های زبان انگلیسی و بدون معلم دانش لغوی و دایره واژگان خود را به حد مطلوب و قایل قبولی برسانید.

 

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس IELTS را دارید و می خواهید در دانشگاه های معتبر انگلیسی زبان ادامه تحصیل بدهید، هرگز این کتاب ارزشمند را از دست ندهید! بی شک یکی از بهترین مجموعه کتابهای لغت زبان انگلیسی ، English Vocabulary in Use ها هستند سری کتاب های Vocabulary in Use، منتشر شده از سوی انتشارت کمبریج ، مجموعه ای کامل برای آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی و به صورت خودآموز است، این سری از کتاب ها که در سطوح مختلف طبقه بندی شده اند، سعی دارند لغات زبان انگلیسی را از پایه ترین سطح تا سطوح پیشرفته آموزش دهند. این کتاب برای آمادگی آزمون آیلس IELTS بسیار مهم است.

 

آیلتس IELTS یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که تمامی افرادی که با این زبان سروکار دارند، کم‌وبیش با آن آشنا هستند. این آزمون در دو نوع مختلف برگزار می‌شود: آکادمیک (Academic) و عمومی (General Training)

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند، باید نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای، کار و یا اقامت قصد سفر به کشورهای انگلیسی‌ زبان را دارند، باید در نوع عمومی این آزمون شرکت کنند. دیگر ویژگی های این کتاب شگفت انگیز: کمبریج Cambridge این کتاب ها را، همانطور که از نامشان معلوم است، براساس روش موفق کتاب های English Grammar in Use تحریر کرده است. درسنامه در سمت چپ و تمرین های هر درس در مقابل آن (صفحه سمت راست) قرار گرفته اند و همچنین پاسخنامه تشریحی درس ها در انتها ، کتاب را کامل کرده است. کتاب های English Vocabulary in Use سطوح متوسط تا پیشرفته دارای ۱۰۰ درس می باشند و هر درس دو صفحه را در بر می گیرد؛ صفحه اول مطالب مربوطه را آموزش می دهد و صفحه دوم نیز شامل تمرینات مربوط به صفحه اول می باشد و پاسخ های آنها نیز در انتهای کتاب وجود دارد. همچنین CD نرم افزار این مجموعه دربردارنده تمرین ها و تست های بیشتری است که می تواند به یادگیری بیشتر لغات ضروری و روزمره زبان انگلیسی منجر شود.

دانلود کتاب English Vocabulary in use Pre-intermediate & Intermediate

دانلود کتاب دانش آموز - Student Book
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
26 مگابایت
دانلود کتاب صوتی - Audio Book
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
437 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.