دانلود کتاب Communicate What You Mean

12,494

دانلود کتاب Communicate What You Mean

 

گرامر سیستمی است که یک زبان را سازمان می‌دهد. قواعد گرامری مانند چراغ‌های راهنمایی و قوانین جاده‌ای هستند. علائم و قوانین ترافیکی باعث در حرکت بودن ماشین‌ها بدون تصادف به سمت مقصدشان هستند. در مورد زبان نیز، گرامر ما را در مسیر درست به سمت مقصدمان که همان ازتباط واضح است، نگاه می‌دارد.

 

امکان اجتناب از گرامر در زبان وجود ندارد. اگر می‌خواهید انگلیسی را بیاموزید، می‌بایست قواعد آن را فرا بگیرید. اما بعضی از یاگیرندگان از اشتباه کردن می‌هراسند که از تلاش برای مکالمه‌ی انگلیسی جا میزنند. اجازه ندهید که این اتفاق برای شما هم بیفتد.

 

به مسیر هر روزتان تا محل کار یا مدرسه فکر کنید. آنقدر راه را خوب می‌شناسید که برای رسیدن به آن‌جا به استفاده از علائم فکر نمی‌کنید. محدود سرعت را می‌دانید. می‌دانید که باید چرخش به راست کنید و سپس به چپ بپیچید. دیگر به هر چرخش کوچکی فکر نمی‌کنید. بعضی از مردم می‌گویند: «چشم بسته هم می‌توانم به آن‌جا برسم.»

تمرین روزانه‌ی انگلیسی تا حدی شبیه پیمودن مسیر روزمره از خانه تا دانشگاه یا محل کار است. قادر خواهید بود که قواعد گرامری را بدون تفکر درباره‌ی آن به کار ببندید. اغلب متکلمین بومی به ندرت قواعد گرامری را به‌خاطر می‌آورند. اگر از گوینده‌ای بومی درباره‌ی مطلبی گرامری سؤال بپرسید، ممکن است پاسخ دهد: «علتش را نمی‌توانم بگویم. فقط می‌دانم که به نظر صحیح یا غلط می‌رسد. وقتی هر روز انگلیسی را می‌خوانید یا به آن گوش می‌دهید، مغز خود را تمرین می‌دهید تا قواعد را برای صحیح به‌نظر رسیدن ساختار زبان برایتان بکار ببرید. البته که باید در ابتدا قواعد گرامری را فرا بگیرید، اما ما تمرین زیاد، به خاطر سپردن چگونگی استفاده از آن‌ها راحت‌تر خواهد بود.

 

این کتاب Communicate what you mean  به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا پایه گرامر انگلیسی خود را تقویت کنند، مهارت‌های زبانی را بیاموزند و ساختارهای پیچیده گرامری را یاد بگیرند. فعالیت‌های متنوع در هر درس، تمرین کافی هم برای تقویت speaking و هم برای تقویت writing فراهم می‌آورند. موضوعات از میان مباحث محبوب و مهم مانند آلودگی هوا، سیاست، تفاوت‌های فرهنگی و غیره انتخاب شده‌اند. هر درس با خلاصه‌ای از آنچه تدریس خواهد شد آغاز می‌شود و با یک تست گرامر و مرور کامل مطالب به پایان می‌رسد.

 

در این کتاب گرامر انگلیسی، تمامی ساختارها و قواعد این زبان با استفاده از مثال و تمرین تدریس شده اند. تمرین‌های استفاده شده در این کتاب کاملا contextual  هستند و به جای اینکه زبان‌آموزان را مشغول به پر کردن جاهای خالی در جملات جدا نمایند، حول یک موضوع خاص بوده و آنان را تشویق می‌کند در مورد آنچه در مکالمات واقعی نیاز دارند فکر کنند.

 

دیگر ویژگیهای این کتاب شامل :

دارای 8 بخش و 15 درس

همراه با توضیحات کامل گرامر

حاوی نکات و تمرین‌های متنوع

اطلاعات دانلود Communicate What You Mean Book

دانلود Communicate What You Mean Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
50 مگابایت
دانلود Communicate What You Mean Answer Key - پاسخ کلیدی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
28 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.