دانلود کتاب Super Minds 6

دانلود کتاب سوپر مایندز 6 | دانلود pdf کتاب super minds 6

8,025

دانلود کتاب Super Minds 6

 

تجربه و علم ثابت کرده است یادگیری هرچیزی در سن کودکی و نوجوانی بهترین نتیجه و کیفیت را به همراه خواهد داشت . بهترین سن یادگیری زبان کودکی و نوجوانی است، زیرا در این سن میزان دقت و یادگیری بسیار بالا بوده و امکان یادگیری لهجه امریکایی یا انگلیسی نیز به شدت محتمل و  اسان است. سری کتاب های  super minds هر آنچه برای اموزش به کودکان لازم است را فراهم اورده است و کودکان را به معلم و حضور در آموزشگاه های زبان کشور بی نیاز خواهد کرد.

 

اگر شما و فرزندتان علاقه به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم هستید و میخواهید فرزندتان بدون حضور در کلاس و به صورت خودآموز زبان انگلیسی را مانند زبان مادری یاد بگیرد مجموعه کتاب های سوپر مایندز را معرفی میکنیم.

 

سری کتاب های Super Minds را می توان یکی از کاملترین و موفق ترین کتاب های آموزش زبان برای این سنین دانست. مجموعه Super Minds مجموعه ای است که از هفت سطح تشکیل شده است و توسط انتشارات کمبریج برای کودکان تهیه و تدوین و منتشر شده است. این مجموعه که متعلق به لهجه بریتیش است به گونه ای طراحی شده است تا زبان آموزان خردسال بتوانند به راحتی و بدون دردسر برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند.

 

هر یک از سطوح این مجموعه از 10 درس تشکیل می شود که هر درس در 12 صفحه با تصاویر رنگی و آیتم های جذاب سعی در آموزش به بهترین شکل را خواهد داشت. این محموعه برای هر سطح کتاب دانش آموز، کتاب تمرین، فایل های صوتی و نرم افزار در اختیار زبان آموز قرار گرفته که نرم افزار هر یک از سطوح را می توان یکی از موارد کامل برای تمرین و آموزش به صورت آهنگ و داستان دانست.

 

از دیگر ویژگی های این کتاب متوان به موارد زیر اشاره کرد:

توسط گروهی از نویسندگان خبره نوشته شده تا مهارت تفکر، حافظه و تمرکزشان را در حین یادگیری زبان، ارتقا بخشد.

این کتب با بهره گیری از تمرینهای تصویری و فعالیت های هنری و کارهای دستی به کودکان فرصتی برای تقابلات اجتماعی و استفاده از خلاقیت در فعالیتها را میدهد.

این مجموعه از سطح مبتدی تا متوسط موجود است.

این مجموعه به صورت خودآموز میباشد و فرزندتان بدون معلم و کلاس میتواند به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد.

طراحی جذاب صفحات و ترغیب خواننده به یادگیری اصولی و عمیق زبان انگلیسی

 

کلام آخر اینکه برای تشویق و حمایت کودکانتان و یادگیری عمیق و درست زبان انگلیسی با لهجه بریتیش میتوانید از این محموعه کمک بگیریذ.

 

این کتاب دومین سری از مجموعه کتاب های super minds است و پیشنیاز آن کتاب Super Minds Starter و Super Minds 1 و Super Minds 2 و Super Minds 3 و Super Minds 4 و Super Minds 5 میباشد.

اطلاعات دانلود Super Minds 6

دانلود Super Minds 6 Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
52 مگابایت
دانلود Super Minds 6 Workbook - کتاب کار
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
20 مگابایت
دانلود Super Minds 6 Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
236 مگابایت
دانلود Super Minds 6 Teacher's Book - کتاب معلم
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
207 مگابایت
Super Minds 6 Student's Book Answer Key - پاسخنامه کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.5 مگابایت
Super Minds 6 Work Book Answer Key - دانلود جواب تمرینات
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.6 مگابایت
منبع سافت کتاب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.