دانلود کتاب 1100 Words You Need To Knows

8,466

دانلود کتاب 1100 Words You Need To Knows

 

کتاب 1100Words You Need to Know یکی از شناخته شده ترین کتاب هایی است که در زمینه تقویت دایره لغات زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب برای زبان آموزانی مناسب می باشد که سطح زبان آنها حداقل متوسط باشد و بخواهند کلمات آکادمیک زبان انگلیسی را یاد بگیرند؛ کلماتی که در این کتاب آموزش داده می شوند به ندرت در زبان عامیانه استفاده می شوند و بیشتر در متون آکادمیک و رسمی دیده می شوند.سری کتاب های 1100 Words You Need to Know یکی از مهمترین منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که برای آزمون های جنرال و آکادمیک مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه در 46 هفته تمامی لغات مورد نیاز را به صورت برنامه ریزی شده روز به روز به زبان آموز آموزش می دهد.

 

1100 Words You Need to Know ، کتابی است منتشر شده از انتشارات بارونز که برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد مطالعه قرار می گیرد.. این کتاب یکی از منابع اصلی واژگان در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل و … محسوب می شود. لازم به ذکر است سطح لغات کتاب 1100 واژه بارونز قدری دشوار تر از سایر کتب مشابه در این زمینه است و به طور معمول توسط زبان آموزان در سطوح متوسط به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این کتاب زبان آموز به تسلط کافی در زمینه واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح، دست خواهد یافت.

 

پیشنهاد می شود به عنوان پیش نیاز قبل از مطالعه این کتاب از کتاب های  504 و  601 واژه ضروری استفاده شود. از ویژگی های بارز این کتاب، دسته بندی لغات به صورت هفتگی و روزانه است. به این معنا که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب طرح ریزی شده است، به یادگیری لغات می پردازد. لغات هر درس در قالب متون یک پاراگرافی به همراه تمرین هایی به صورت تست، جای خالی و … ارائه گردیده است. از دیگر مزیت های این کتاب اشاره نمودن به اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها است به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا خواهد گرفت.

 

این کتاب می تواند برای آمادگی آزمون های تافل و آیلتس در بخش واژگان مورد استفاده قرار گیرد و هم می تواند دایره لغات را برای سایر آزمون ها تقویت سازد. این کتاب یکی از معتبرترین منابع آموزش واژگان است که توسط بسیاری از افراد به صورت خودآموز مورد مطالعه قرار می گیرد. خواندن این کتاب به داوطلبان آزمون های آیلتس و تافل نیز توصیه می شود.

 

کتاب 1100Words You Need to Know لغات را در 46 هفته دسته بندی کرده است. این دسته بندی به شکلی است که از زبان آموزان انتظار می رود روزی 5 کلمه را یاد بگیرند (در این کتاب برای هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح وجود دارد). کلماتی که آموزش داده می شوند ابتدا در یک متن بکار برده شده اند، سپس تمریناتی برای لغات جدید ارائه شده است و در انتهای لغات هر روز نیز لیست کلمات جدید به همراه فونتیک آنها قرار داده شده است.

 

کتاب کنونی یکی از منابع بسیار محبوب و معروف برای یادگیری واژگان های مهم و ضروری است. همچنین، این کتاب یکی از منابع مهم برای آزمون های استاندارد زبان مانند SAT and ACT محسوب می شود. سطح این کتاب تقریبا دشوار و پیشرفته بوده و مناسب زبان آموزان سطح متوسط به بالا است.

اطلاعات دانلود 1100 Words You Need To Know

دانلود 1100 Words You Need to Know Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
مگابایت
دانلود 1100 Words You Need to Know Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.