دانلود کتاب The Official Guide to PTE Academic

2,077

دانلود کتاب The Official Guide to PTE Academic

 

آزمون PTE یکی از آزمون های پیشرو زبان انگلیسی مانند IELTS و TOEFL است که از اعتبار بالای جهانی برخوردار بوده و مورد قبول اکثر کشورهای دنیا برای مهاجرت و ادامه تحصیل است و متقاضیان علاقمند به مهاجرت به کشور استرالیا و کشورهای اروپایی می توانند از این آزمون استفاده کنند. آزمون PTE توسط پیرسون (Pearson Language Test of English) کتابهای Longman اولین بار به صورت چند دوره آزمایشی سال 1982 در دانشگاه لندن برگزار شد و از آن زمان به یکی از رقبای آیلتس و تافل تبدیل شده است به ویژه این روزها شاهد افزایش اعتبار این آزمون و مراکزی که آن را به رسمیت میشناسند، هستیم. آزمون PTE به صورت کامپیوتری و ساختار سوالات آن با آیلتس متفاوت است.

آزمون های تافل و آیلتس به دو صورت کاغذی و کامپیوتری برگزار می شوند، اما PTE فقط با استفاده کامپیوتر در مراکز رسمی پیرسون برگزار می شود. محوریت سوالات از چهار مهارت اصلی Speaking, Listening, Writing, Reading ارزیابی شده و شبیه آزمون های دیگر همانطور که می دانید مهارت ها را بصورت جداگانه می سنجند، سوالات پی تی ای بر اساس مهارت زبانی تفکیک می شوند و معمولا سوالات دو مهارت را همزمان ارزیابی می کند، اما نمره سوالات هر بخش، روی مهارت های دیگر هم تاثیر می گذارند.

 

این کتاب شامل اطلاعات جامع و کامل در مورد امتحان PTE است که بالای 200 مثال به همراه تحلیل پاسخ نمونه ها و نکاتی برای موفقیت در آزمون اصلی در این مجموعه وجود دارد. این مجموعه توسط خود افرادی که در زمینه آزمون PTE متخصص هستند و آزمون را طراحی کرده اند نوشته و چاپ شده است و شامل همه آن چیزهایی است که یک فرد برای شرکت در این آزمون خاص نیاز دارد.

 

در این کتاب مطالبی در مورد نحوه نمره دهی، فرمت کلی آزمون و ویژگی های آن  قرار داده شده است و توضیحات جامع و کاملی دارد که بسیار مفید است و دید خوبی در مورد آزمون به زبان آموزان خواهد داد. کتاب شامل تست‌ها و پاسخ های آن است که استراتژی های موفقیت در آزمون را در اختیار افراد قرار می دهد و همانطور که گفته شد CD این مجموعه مثال‌های به مراتب بیشتر و بهتری نیز در اختیار متقاضیان این آزمون قرار می دهد.

کتاب The Official Guide to PTE Academic شامل موارد زیر می باشد:

  •  توضیح روند ثبت نام در آزمون
  •  آموزش پاسخ دادن به سوالات هر بخش
  • پاسخ دادن به سوالات آزمون واقعی
  • ارائه نمونه های پاسخ خوب
  • بهبود استراتژی های تست زدن

اطلاعات دانلود The Official Guide to PTE Academic

دانلود The Official Guide to PTE Academic Book - کتاب
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
25 مگابایت
دانلود The Official Guide to PTE Academic Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
1 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.