دانلود کتاب Project 2

دانلود پراجکت 2 | دانلود جواب کتاب project 2 رایگان

61,498

دانلود کتاب Project 2

 

تجربه و علم ثابت کرده است یادگیری هرچیزی در سن کودکی و نوجوانی بهترین نتیجه و کیفیت را به همراه خواهد داشت . بهترین سن یادگیری زبان کودکی و نوجوانی است، زیرا در این سن میزان دقت و یادگیری بسیار بالا بوده و امکان یادگیری لهجه امریکایی یا انگلیسی نیز به شدت محتمل و  اسان است. سری کتاب های  Project هر آنچه برای اموزش به کودکان لازم است را فراهم اورده است.

 

اگر شما و فرزندتان علاقه به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم هستید و میخواهید فرزندتان بدون حضور در کلاس و به صورت خودآموز زبان انگلیسی را مانند زبان مادری یاد بگیرد مجموعه کتاب های پراجکت را معرفی میکنیم.

 

مجموعه Project (پراجکت) محصول انتشارات آکسفور که برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به نوجوانان سنین 10 تا 15 به چاپ رسیده است که در برخی از آموزشگاههای سطح کشور برای تدریس مورد استفاده قرار می گیرند. این مجموعه یک مجموعه 5 سطحی است که سطح 1 آن برای آن دسته از زبان آموزانی که سطح زبان آنها پایین ترین سطح است (یعنی سطح مبتدی) مناسب می باشد و سطح 5 که آخرین سطح آن است برای زبان آموزانی مناسب می باشد که سطح زبان آنها متوسط رو به پایین است. سطوح 1 تا 4 هر کدام دارای 6 درس و سطح 5 نیز دارای 5 درس است. دروس  کتاب های مجموعه Project به مهارت های چهارگانه اصلی (یعنی مهارت های Listening, Speaking, Reading, Writing) و همچنین مهارت های فرعی واژگان و گرامر می پردازد. علاوه بر این هر درس به مباحث فرهنگی نیز می پردازد.

هر سطح از این مجموعه شامل کتاب دانش آموز (Student’s Book) و فایل های صوتی آن، کتاب کار (Workbook) و فایل های صوتی آن، ویدئوها و کتاب معلم (Teacher’s Book) می باشد.

 

این کتاب مشوقی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق ارائه محتواهای به روز و جدید می باشد. این کتاب با فراهم اوردن متون جذاب، موضوعات بحث برانگیز و فعالیت های منحصربفرد در تمام سطوح دانش اموزان را به یادگیری زبان علاقه مند می سازد. ساختار منطقی و فصیح کتاب زبان واقعی را دربافت واقعی به خواننده ارائه می دهد و پایه محکمی برای شروع یادگیری را بنا می نهد.

 

از ویژگی های این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از طراحی جذاب صفحات و متون کتاب برای ترغیب خواننده به یادگیری

دارای حجم کم و مفید دروس و درنتیجه خسته کننده نبودن آن

طراحی سوالات اصولی و متنوع برای سنجیدن زبان آموز و رفع اشکالات لازم

عدم نیاز به کلاس و معلم

 

این کتاب دومین سری از مجموعه کتاب های پراجکت میباشد و پیشنیاز آن کتاب Project 1 میباشد.

اطلاعات دانلود Project 2

دانلود Project 2 Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
124 مگابایت
دانلود Project 2 Workbook - کتاب کار
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
51 مگابایت
Project 2 Student's Book Answer Key - پاسخنامه کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
0.7 مگابایت
منبع سافت کتاب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. سانیار می گوید

    واقعا خیلی ممنون بابت مطالب عالیتون…من الان این ۲ تا کتابو لازم داشتم و از سایتتون خیلی راحت دانلودشون کرد

    1. پشتیبان سافت کتاب می گوید

      سانیار عزیز
      خوشحالیم که از سافت کتاب راضی بودید