دانلود کتاب Oxford English Grammar Course Intermediate

7,429

دانلود کتاب Oxford English Grammar Course Intermediate

گرامر در زبان بسیار مهم است زیرا این قواعد و دستور های زبان هستند که به ما امکان صحبت کردن در آن زبان را میدهند.گرامر انواع کلماتی را که جملات را نه تنها در زبان انگلیسی بلکه در هر زبان دیگر میسازنند نام گذاری و دسته بندی میکند.انسان ها حتی کودکان توانایی قرار دادن جملات در کنار یکدیگر را دارند.همه ما بطور ناخوداگاه در زبان خود از گرامر استفاده میکنیم.اما توانایی درک چگونگی ساخت جملات و کلماتی که جملات را میسازنند مربوط به گرامر میشود.و فراگرفتن یادگیری گرامر مانند پنجره ای است که به روی ذهن انسان و ظرفیت پچپیده و حیرت آور فکر باز میشود.

 

اکثر مردم گرامر را با خطا ها و اصلاح کردن آنها میشناسند و در ذهن خود اینگونه دسته بندی میکنند.اما یادگیری گرامر در حقیقت به ما کمک میکند که بفهمیم چه چیزی جملات و پارگراف ها را کامل جالب و دقیق میکند.گرامر هنگامی که اشعار و داستان ها را میخوانیم میتواند بخشی از مباحث ادبیات باشد . و دانستن نکات گرامری به معنای درک کردن تمامی الگوهای گرامری زبان ها و گویش ها میباشد.

مجموعه آموزشی کتاب Oxford English grammar course یک دوره کامل برای آموزش گرامر انگلیسی است. در این مجموعه همه گرامر انگلیسی به صورت کامل در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته آموزش داده می شود. مجموعه حاضر گرامر انگلیسی British را آموزش می دهد اما زبان آموزان انگلیسی آمریکایی و استرالیایی نیز می توانند از مجموعه استفاده نمایند.

 

مجموعه برای آموزش، افزایش دانش عمومی گرامر و تقویت گرامر، در سطوح پیشرفته زبان آموزان و داوطلبان آزمون های PET و KET مناسب است. ارائه مثال های ساده و قابل فهم، توضیحات گرامری انگلیسی کوتاه، کاربرد رنگ های مختلف در آموزش، تمرینات اضافه گرامر انگلیسی همراه با پاسخ و نیز ارائه نرم افزار جهت آموزش ارکان تلفظ نظیر استرس و ریتم، زیر و بمی صدا از ویژگی های بارز آموزش گرامر انگلیسی آکسفورد Oxford English Grammar Course می باشد. مجموعه محصول انتشارات آکسفورد و مولف آن  نویسنده کتاب موفق Practical English Usage می باشد.

مجموعه محصول انتشارات آکسفورد و مولف آن  نویسنده کتاب موفق Practical English Usage می باشد.

 

قابل ذکر است همه تمرینات همراه با پاسخ هستند. کتاب شامل آموزش کاربرد گرامر برای مهارت های اسپیکینگ Speaking، لیستنینگ Listening و Writing می باشد.

 

همچنین ارائه فهرست واژگان گرامری همراه با معنی یکی دیگر از ویژگی های مجموعه به شمار می رود. از ویژگی های برجسته این مجموعه، توضیحات کوتاه گرامری است که باعث می شود مباحث گرامری را راحت تر به خاطر بسپارید. همچنین استفاده از رنگ های مختلف در آموزش و آوردن مثال های آسان باعث می شود که تمامی مباحث گرامری برای شما واضح و مشخص باشد.

اطلاعات دانلود Oxford English Grammar Course Intermediate

دانلود Oxford English Grammar Course Intermediate Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
74 مگابایت
دانلود Oxford English Grammar Course Intermediate Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
131 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.