دانلود کتاب Mosaic 2 Reading

2,417

دانلود کتاب Mosaic 2 Reading

 

مطالعه درست بر روی  هر موضوعی درهای جدیدی را برایتان باز می کند و قدرت تفکر شما نسبت به محیط اطراف خود را افزایش می دهد.

روش متداول ولی کاملا اشتباه در خواندن

بسیاری از افراد از همان لحظه اول یک دیکشنری کنارشان می گذارند و شروع می کنند به خواندن دقیق متن.

آنها معنی تک تک کلمات دشوار را چک می کنند و آهسته آهسته پیش می روند.

این روش کند، خسته کننده و مایوس کننده است.

و در این روش چون شما مدام خواندن خود را قطع می کنید، نه تنها لذتی از مطالعه نمی برید بلکه در آخر چندان چیزی از نوشته درک نمی کنید.

 

تکنیک های خواندن و درک مطلب برای کسانی که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان برای ادامه تحصیل، کار و یا زندگی را دارند بسیار با اهمیت است و می تواند تاثیر بسزایی در یادگیری سریع تر داشته باشد. دراین مقاله به چند نکته درباره درک مطلب و خواندن خواهیم پرداخت.این نکات پیشنهاد شده پیش نیازی برای آزمون های آیلتس و تافل IBT و GRE می باشد.

 

معرفی تکنیک های خواندن و درک مطلب

1- انواع خواندن از نظر نگرش
Holistic(کلی نگر) : این افراد کسانی هستند که در حین خواندن متون ، مفهوم کلی القا شده را در نظر می گیرند و برای دریافت موضوع متن به جزییات توجه نمی کنند . این افراد زمانی که با کلمه ای روبه رو شوند و معنی لغت را ندانند از آن رد شده و با توجه به کل جمله آن را حدس می زنند .
Atomistic (جزیی نگر ) : این گونه افراد به علت دید دقیق هنگام مطالعه و یا هر کار دیگری به جزییات توجه بسیاری می کنند . یعنی هنگام مطالعه تک تک کلمات نقش مهمی برایشان ایفا می کند و در صورت ندانستن حتی یک کلمه در کل در مطلب با مشکل مواجه می شوند.

2- انواع خواندن متن بر اساس سرعت مطالعه
Skimming: نوعی خواندن سریع برای رسیدن به منظور و مفهوم کلی است. در این خوانندن نیازی به تمرکز دقیق روی تک تک کلمات وجود ندارد وفرد برای یافتن کل معنا توسط جمله و پاراگراف، در حداقل زمان ممکن می باشد

 

کتاب Mosaic Reading با هدف تقویت مهارت درک مطلب زبان‌آموزان سطح Upper Intermediate و Advanced  به ویژه کسانی‌که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند، طراحی شده است. هر درس از کتاب شامل سه متن نسبتا مشکل بوده و لغات و اصطلاحات مربوط به هر متن و استراتژی‌های لازم جهت پاسخگویی به سئوالات آن را آموزش می‌دهد. بخش سوم هر درس به طور ویژه بر روی تمرین‌ها و سئوالات بخش reading آزمون تافل و نحوه پاسخگویی آنها تمرکز دارد.

اطلاعات دانلود Mosaic 2 Reading

دانلود Mosaic 2 Reading Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
11 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.