دانلود کتاب Longman Dictionary of American English

2,203

دانلود کتاب Longman Dictionary of American English

 

فرهنگ لغت یا دیکشنری در یک تعریف مختصر ، یک کتاب مرجع است که حاوی معنی کلمات در لیست الفبایی و اطلاعات مربوط به آنها است.

یک دیکشنری استاندارد اطلاعات مورد نیاز زبان‌آموز را در دو دسته کلی ارائه می‌دهد.

 

در تمامی دیکشنری‌ها ویژگی‌های عمومی که در زیر به آن می‌پردازیم دردسترس قرار داده شده است.

  • معنیذکر تمامی معانی لغت برای انتقال نحوه‌ی کاربرد صحیح از لغت و استفاده از کلمات پرکاربرد برای توضیح بیشتر و تفهیم مخاطب که برای مخاطب با هر سطح دانشی ضروری است.
  • تلفظ: نمایش تلفظ صحیح و درست لغت با استفاده از فونتیک‌ (ترجیحا با روش IPA) برای دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی که بسیار کاربردی است.
  • مثال: علاوه بر معنی لغات برای درک بهتر کاربرد هر لغت در جامعه، یک جمله نمونه به‌عنوان مثال ارائه می‌شود. که به‌ مخاطب در جهت نحوه کاربرد لغات در موقعیت مناسب کمک می‌کند.

 

ویژگی‌های دستوری یا گرامری کلمه: ویژگی‌های گرامری مانند قابل شمارش/غیر قابل شمارش بودن اسم‌ها یا لازم (نیاز به مفعول ندارد)/متعدی بودن (نیاز به مفعول دارد) فعل ها و… برای واژگان توضیح داده می‌شود. همچنین نوع هرکلمه را از لحاظ صفت، فعل ،قید و اسم بودن معین می‌کند

 

Longman Advanced American Dictionary یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است که مخصوص زبان امریکایی ارائه شده است. این دیکشنری به زبان آموزان کمک می کند تا معانی واقعی کلمات و اصطلاحات در زبان امریکایی را درک نمایند. همچنین تمامی لغات به صورت اینتراکتیو، دارای تلفظ امریکایی می باشد. این دیکشنری دارای بخش های متفاوتی می باشد. از جمله آنها می توان به آزمون های مختلف در هر چهار مهارت زبان، تمرین های Listening، نمونه سوالات آزمون تافل، نقشه های Interactive  و بخش های متنوع دیگر نام برد.

 

دیکشنری Longman Dictionary of American English با هدف برطرف کردن نیازهای واقعی زبان‌آموزان تهیه و تنظیم شده است. بیش از 52000 کلمه و عبارت انگلیسی در این دیکشنری با استفاده از کلمات ساده و روان معنی شده و از بیش از 35000 تصویر برای نمایش استفاده از این کلمات در جملات واقعی استفاده شده است.

3000 کلمه مهم زبان انگلیسی در این دیکشنری مشخص شده و بیش از 2500 کادر با عنوان  thesaurus، به آموزش کلمات هم‌معنی و متضاد می‌پردازد. علاوه بر این، دیکشنری Longman Dictionary of American English شامل نکات آموزش writing، گرامر و مکالمه است.

 

هر زبان آموز در هر سطحی که باشد به یک دیکشنری طبقه بندی شده و جامع نیاز دارد که برای افزایش دایره لغات زبان به او کمک کند.

اطلاعات دانلود Longman Dictionary of American English

دانلود Longman Dictionary of American English Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
19 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.