دانلود کتاب 3 Top Notch

دانلود تاپ ناچ 3

5,055

دانلود کتاب Top Notch 3

 

مجموعه Top Notch یکی از کامل ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی می باشد که در عین حال یکی از بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی را به کار برده است. همانطور که قبلا گفته شد، برای یادگیری سریع و کاربردی زبان انگلیسی باید همانند یک شهروند انگلیسی زبان از مطالب متنوع زبان انگلیسی استفاده نمود.

مجموعه Top Notch (تاپ ناچ) یک از بهترین و محبوب ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی آمریکایی برای بزرگسالان است . مجموعه Top Notch مجموعه ای شش سطحی – چهار سطح Top Notch و دو سطح Summit – که در ایران تعداد زیادی از موسسات و آموزشگاه های زیادی از آن استفاده می کنند.در حال حاضر  بیش از 3 میلیون نفر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی را با استفاده از این مجموعه یاد گرفته اند.همیشه برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، باید فرض کنید که قصد زندگی در خارج از کشور را دارید و نحوه صحبت کردن و برقراری مکالمه برای شما بسیار اهمیت دارد. مجموعه فوق، از انتشارات لانگمن Longman و دارای لهجه امریکن American  می باشد. مولفان مجموعه حاضر (انتشارات پیرسون) اعلام کردند که بیش از 3 میلیون نفر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی را با استفاده از این مجموعه یاد گرفته اند.

 

این مجموعه دارای ۶ سطح کامل (Top Notch Fundamentals – Top Notch1 – Top Notch2 – Top Notch3 – Summit1 – Summit2) می باشد. سطح Fundamentals این کتاب، دارای آموزش مطالب ابتدایی و پایه زبان انگلیسی می باشد و بعد در ۳ سطح بعدی (Top Notch 1-2-3) تمامی مطالب و نکات زبان انگلیسی را به صورت کامل و همراه با جزئیات به زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. بعد از اتمام آموزش کتاب های “تاپ ناچ” آموزش کتاب های Summit را باید شروع کنید. این کتاب در ۲ سطح، آموزش کتاب Top Notch را کامل تر می کند

 

هر سطح از این شش سطح (تاپ ناچ و سامیت) شامل کتاب دانش آموز و فایل های صوتی آن، کتاب کار، کتاب معلم، نرم افزار Active Teach و نرم افزار Active Book (نسخه نرم افزاری کتاب دانش آموز و فایل های صوتی آن) می باشد. به جزء سطح اول این مجموعه – یعنی Top Notch Fundamentals – که دارای 14 درس می باشد سایر کتاب های این مجموعه هر کدام 10 درس دارند. یکی از نقاط قوت این مجموعه این است که به تمامی مهارت های چهارگانه (یعنی مهارت های شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری) پرداخته می شود.

 

شما در این مجموعه، تمامی مولفه های لازم برای یادگیری زبان را خواهید دید که عبارتند از : 1- کتاب های آموزشی 2- کتاب های تمرین 3- کتاب مخصوص مدرسان 4- بازی ها و معما های انگلیسی 5- فیلم های آموزشی زبان انگلیسی 6- فایل های صوتی 7-آهنگ های آموزشی زبان انگلیسی 8- نرم افزار آموزشی به صورت Interactive

توصیه میشود قبل از مطالعه این کتاب حتما بر کتاب Top Notch 2 از این مجموعه تسلط کافی داشته باشید.

اطلاعات دانلود Top Notch 3

دانلود Top Notch 3 A & B Student Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
126 مگابایت
دانلود Top Notch 3 A & B Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
102 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.