گام به گام درس 7 کتاب کار زبان هفتم

نام درس: My Address

863

جواب صفحه ۵۶ و ۵۷ کار زبان کلاس هفتم بخش Reading

 

۱- معادل کلمات فارسی مشخص شده را در متن انگلیسی پیدا کنید. (یک نمونه، انجام شده است.)

حسن امیدی در یک اداره کار می کند. او چهل و هفت ساله است و در خانه ای در خیابان بهمن زندگی می کند. وی متاهل است و دو پسر و دو دختر دارد. اسامی آنها حمید، هادی، هما و هدی است. همه آنها دانش آموز هستند. شماره تلفن آقای امیدی ۳۴۴۵۳۰۲ است و نشانی رایانامه او : h-omidi60@xymail.com می باشد.

Hassan Omidi works in an office. He is forty seven years old. He lives in a house on Bahman Street. He is married and has two sons and two daughters. Their names are Hamid, Hadi, Homa and Hoda. They are all students. Mr Omidi’s phone number is 344-5302 and his e-mail address is
«h-omidi60@xymail.com»

 

۲- در متن زیر با حروفی که تاکنون آموخته اید کلماتی را که می توانید بخوانید، مشخص کنید.

I am Mansoor Mohammadi. I am 12 years old. I am from Ilam, but I live in Isfahan. I live in an apartment on Sohrevardi Street. I am a student in Grade 7. I go to Shahid Fakoori School. There are seven people in my family. My father is a taxi driver, and my mother is a housewife. I have two sisters and two brothers. My telephone number is 6543257 and my e-mail address is mm1381@xmail.com

 

در ادامه سال های درس 7 کتاب کار زبان کلاس هفتم آمده است متن بالا را دوباره بخوانید و در آن کلماتی را مشخص کنید که در زبان فارسی هم به کار می رود.

Taxi – Address – Iilam – email
Sohrevardi – telephone

 

۳- نامه رسان محل تان پاکت نامه ای را به خانواده شما داده است. پس از دیدن نشانی متوجه شدید که وی آن را اشتباهی به شما داده است. حال نشانی فرد گیرنده را به فارسی بنویسید و پاکت را در صندوق پست بیندازید تا به دست گیرنده اصلی برسد.

 

جواب سوال سوم درس 7 کتاب کار زبان کلاس هفتم

 

پاسخ رایتینگ صفحه ۵۸ ، ۵۹ و ۶۰ درس 7 کتاب کار زبان هفتم

 

۴- قرار است در مدرسه شما همایشی با عنوان «مدرسه شاد» به زبان انگلیسی برگزار شود. دبیر زبان انگلیسی تان از شما خواسته تا با استفاده از اطلاعات زیر، پوستری به زبان انگلیسی تهیه کنید.

همایش دانش آموزی «مدرسه شاد»
تاریخ : ۲۵ فروردین
زمان : ۱۲-۸
مکان : مدرسه شهید اوحدی
آدرس : خیابان مهر، پلاک ۱۹
تلفن : ۳۱۲۷۸۴۴

Student Conference
“Happy School”
Date : 25 Farvardin
Time : 8-12
Place : Shahid Ohadi School
Address : Number 19 Mehr Street
Telephone No : 3127844

۵- قرار است اداره آموزش پرورش، انجمن زبان انگلیسی را در منطقه شما راه اندازی کند. برای عضوگیری برگه ای به شما ارائه شده است تا با توجه به اطلاعات فردی خود، آن را تکمیل کنید.

پاسخ این سوال از درس 7 کتاب کار زبان کلاس هفتم به عهده دانش آموز می باشد زیرا هر دانش آموزی اطلاعات منحصر به فرد خودش را دارد.

شما تاکنون حروف زیر را خوانده اید. سعی کنید با این حروف، کلماتی انگلیسی بنویسید که در زبان فارسی هم از آنها استفاده می کنیم.

a, k, m, e, b, p, i, t, n, u, s, g, d, l, r, f, v, w, h, o, x, y

 

حل سوال پنجم درس 7 کتاب کار زبان کلاس هفتم

 

کتاب درسی کتاب کار زبان هفتم

 

 

PDF گام به گام کتاب کار زبان هفتم

 

منبع سافت کتاب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.