دانلود کتاب New Insight into IELTS

6,554

دانلود کتاب New Insight into IELTS

 

امروزه اهمیت زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست، به خصوص کسانی که می خواهد در ازمون های معتبر و بین المللی شرکت کنند. آیلتس IELTS یکی از آزمون‌های بین ‌المللی زبان انگلیسی است که تقریبا همه کم ‌و بیش با آن آشنا هستند.
این آزمون در دو نوع برگزار می‌شود. آکادمیک  و عمومی. کسانی که  قصد کار و یا اقامت در کشورهای خارجی یا انگلیسی‌ زبان را دارند، باید در آزمون عمومی را شرکت کنند.

 

کتاب New Insight into IELTS برای آمادگی و تمرین متقاضیان آزمون آیلتس طراحی شده است. این کتاب به چهار بخش تقسیم شده است که هر بخش به یکی از چهار مهارت شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری می پردازد.

 

از روش های جالب این کتاب برا یادگیری این است که کتاب New Insight into IELTS مطالب آموزشی را طوری تجزیه و تحلیل می کند که زبان آموزان تکنیک ها و مهارت های لازم را جهت شرکت در آزمون آیلتس به دست خواهند آورد. کتاب حاضر به نحوی نوشته شده است که هم می توان از آن در کلاس های آیلتس استفاده کرد و هم می توان آن را به صورت خود خوان مطالعه کرد.

 

جهت فهم بیشتر زبان آموزان در هر درس تمریناتی ارائه شده است که پاسخ های آنها را می توانید در انتهای کتاب پیدا کنید. New Insight into IELTS برای کسانی نوشته شده است که توانایی آنها در حد نمره 6 آیلتس است و می توان از این کتاب هم برای آیلتس جنرال و هم آکادمیک استفاده کرد.

 

کتاب New Insight into IELTS به همراه work book از معتبرترین کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس است. این کتاب برای هر دو آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس مناسب است و به استفاده از آن به گرفتن نمره 6 به بالا کمک خواهد کرد. بررسی صفحه به صفحه آزمون، نگاه دقیق به هر نوع task، و آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم به زبان آموزان، راه را برای موفقیت در آزمون آیلتس هموار می‌کند.

  • همراه با معرفی آزمون آیلتس
  • شامل نمونه سئوال بخشهای مختلف آزمون
  • آموزش تکنیک‌های لازم برای هر مهارت
  • آشنایی با هر دو نوع آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک
  • قابل استفاده به صورت خودآموز
  • همراه با پاسخنامه

کتاب تمرین New Insight into IELTS تمرین بیشتر برای آنچه در کتاب اصلی وجود دارد، طراحی شده است. این کتاب شامل تمرین‌های اضافه برای هر مهارت در آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال، اشتباهات رایج، نکات گرامری، لغات اضافه، و نمونه سئوالات بخش‌های مختلف آزمون آیلتس است.

اطلاعات دانلود New Insight into IELTS

دانلود New Insight into IELTS Book - کتاب دانش آموز
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
63 مگابایت
دانلود New Insight into IELTS Workbook - کتاب کار
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
45 مگابایت
دانلود New Insight into IELTS Audio Files - فایل صوتی
نوع فایل: ZIP پسورد: ندارد
59 مگابایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.